  • 1. Data: 2003-04-29 13:10:04
    Temat: Ubezpieczenie kto ma placic?
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <a...@h...pl>

    Witajcie! Mam dosyc skomplikowana sytuacje i prosze Was o porade.
    Dzis 29 kwietnia koncze lat 18 (29.04.1985) jestem osoba niepelnosprawna 1
    grupa (stopien znaczny). Moj tato ma emeryture i z niej jest potracana
    skladka na ubezpieczenie zdrowotne. Bylem dzis w opiece spolecznej ,ktora
    chciala, aby moj tata podpisal oswiadczenie ,ze jestem i chyba bede u niego
    ubezpieczony (chodzi o rente socjalna). Tata odmowil podpisania tego bo
    chyba oni powinni placic za mnie te skladke skoro jestem juz dorosly? W
    zwiazku z tym Pani poszla gdzies i juz nie trzeba bylo zadnego oswiadczenia.
    Moje pytanie to: czy i jak zrobic zeby mojemu tacie obnizyli skladke na
    ubezpieczenie zdrowotne za mnie skoro juz bedzie placic opieka spoleczna.
    Chyba ze sie myle i opieka skladek nie oplaca?

    Bede wdzieczny za pomoc
    t...@c...com