  • 1. Data: 2003-04-29 14:01:45
    Temat: zmiana nazwiska po rozwodzie
    Od: "Ewa de Raj" <e...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Czy istnieje przepis regulujące ramy czasowe dla zmiany nazwiska po
    rozwodzie (chodzi o powrót do panieńskiego)?

    Od mojego rozwodu minęły prawie dwa lata, teraz chciałabym zmienić nazwisko.
    Czy mogę?

    Dziękuję za odpowiedź.

    Ewa

  • 2. Data: 2003-04-29 18:36:25
    Temat: Re: zmiana nazwiska po rozwodzie
    Od: "alla" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ewa de Raj" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwodzie (chodzi o powrót do panieńskiego)?
    >
    > Od mojego rozwodu minęły prawie dwa lata, teraz chciałabym zmienić

    Witam!
    Nazwisko meza moglas zmienic na swoje po rozwodzie, od daty uprawomocnienia
    sie wyroku do 3 miesiecy.
    Teraz musisz po prostu dokonac zmiany nazwiska droga urzedowa.
    Alla

  • 3. Data: 2003-04-30 09:50:37
    Od: "Ewa de Raj" <e...@w...pl>

    Użytkownik "alla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz musisz po prostu dokonac zmiany nazwiska droga urzedowa.
    > Alla

    Czyli udac sie z odpisem wyroku rozwodowego do referatu ludnosci mojego
    urzedu gminy, tak?

    Serdeczne dzieki za odpowiedz.

    Ewa