  • 1. Data: 2002-05-17 15:20:30
    Temat: Gwarancja
    Od: "Undofen" <U...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam taki problem, otoz kupilem na allegro plyte glowna, jak sie okazalo jak
    ja dostalem jeden ze slotow na ram nie dziala, jako ze byla na gwarancji to
    ja oddalem. Kiedy ja oddawalem szanowny Pan z obslugi powidzial mi ze ona
    duzo przeszla i jest na granicy gwarancji ale przyjma ja warunkowo. Plyta
    gdzies tam jezdzila i po tygodniu byla w serwisie, dwa tygodnie naprawa,
    plyta wrocila a ja slysze rzecz nastepujaca: "Plyta padla u nich w testach,
    oni odlutowali socket "dla osob niewtajemniczonych nie istotne" ktory byl
    zupelnie ok i odeslali plyte w 2 czesciach. Ja w tym momencie sie juz ciesze
    ze nowa dostane bo jak inaczej, ale pan mi mowi ze tamci nie dostali opisu
    zepsucia i ze oni teraz ja znowu wysla. No wiec plyta pojechala, ja czekam
    nastepne 2 tyg no i tym razem dowiaduje sie ze socket zostal ponownie
    przylutowany, plyta dziala ale ta czesc ktora byla zepsuta dalej jest
    zepsuta bo to bylo uszkodzenie mechaniczne, plyta jest do odebrania. Moje
    pytanie: czy oni moga tak zrobic, bo ja mam wrazenie ze chca mi oddac cos
    gorszego niz ja im, poza tym czekalem ponad miesiac. Moge sie jakos z nimi
    klucic ?