    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Date: Mon, 06 Dec 2004 11:06:32 +0100

    Maciek Grochowski pisze:

    > Witam
    >
    > Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem i osmiesza jego
    > wypowiedzi. Zgadzam sie, ze Grzesiu pisze nie na temat, czesto nie ma
    > argumentow, jak rownierz nie potrafi zbytnio pisac po polsku a poziom jego
    > dyskusji ujmuje doktorom i kadrze naukowej. I dlatego wlasnie wrzycilem go
    > sobie do KF. I to jest problem. Jak mam go sobie tam trzymac skoro tyle
    > osob dyskutuje z nim i prawde mowiac sami zaczynacie zasmiecac grupe.
    > Prosze was, jezeli uwazacie go za trolla to po prostu go zignorujcie. Ma
> [...]

    Problem z tym, ze Panska rade latwo jest pochwalic,
    ale trudniej jest do nej sie zastosowac..

    To znaczy kazdyz osobna mozep rzestac odpisywac,
    ale to ine odneisie skutku, jaki Pan postuluje.

    Dlazcego ?

    Ano dlatego, ze zagladna nowi i odpisza i wywola sie glupia dyskusja.

    Dowod ?

    100 postow wywiolanych prowokacja KsRobaka.

    Wsadzi Pan sobie takiego KsRobaka do KF a on sprowokuje
    wygeneowanie
    80 odpowiedzi...

    dlatego znacznie od FK skuteczniejsze jest
    sprawne opanowanie jednoczesnego naciskania (np u mnie)
    "^ctrl+~Shift+ ^del"

    Boguslaw