  • 21. Data: 2003-08-02 19:44:07
    Temat: Re: GroĽby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Zostanę odsądzony od czci i wiary, ale muszę zwrócić uwagę na jeszcze
    jedną możliwość.:-)
    Autorką tych SMS-ów może być właśnie ta dziewczyna - bramki umożliwiają
    wysłanie o określonym czasie.:-)
    Przyjmijmy, że dziewczynie (stawiam na to, że to licealistka) zależy na
    zwróceniu uwagi (szczególnie chłopak:-)) na siebie i swój cel osiągnęła
    - chłopak za nią chodzi, żeby ją chronić, poszedł z nią na policję etc.
    I w takiej sytuacji dobrze, że nie wszczyna się postępowania, bo
    delikwentkę możnaby oskarżyć o składanie fałszywych zeznań.