  • 1. Data: 2003-07-31 05:46:37
    Temat: A propos dialerów...:-))
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Po serii artykułów prasowych oraz interwencji UOKiK dotyczących naciągania
    abonentów Telekomunikacja Polska SA rozwiązała umowę z firmą Maxfon,
    świadczącą usługi za pośrednictwem linii 0-700 - poinformowała we wtorek
    rzecznik prasowy TP SA Barbara Górska. Pani rzecznik podkreśliła, że firma
    ta odmówiła przyjęcia nowych, bardziej rygorystycznych warunków
    przedstawionych przez TP SA, dotyczących zwłaszcza nierozpowszechniania
    treści wątpliwych moralnie

    więcej http://nt.interia.pl/news?inf=412014

    HaNkA

  • 2. Data: 2003-07-31 08:00:29
    Temat: Re: A propos dialerów...:-))
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:bgact1$dqf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Tu jest ciekawszy artykuł:
    http://www.telefon.pl/modules.php?name=_News&file=ar
    ticle&sid=1771

    IMO tepsa nie powinna się w ogóle wtrącać w rozliczenia pomiędzy klientem i
    0-700 bo nie jest stroną w sprawie. A teoria wg której tpsa robi z siebie
    strażnika moralności jest po prostu śmieszna...

    Pzdr

    A.

  • 3. Data: 2003-07-31 08:47:57
    Od: "newbie" <N...@p...fm>

> [...]
    > 0-700 bo nie jest stroną w sprawie. A teoria wg której tpsa robi z siebie
    > strażnika moralności jest po prostu śmieszna...

    A dla mnie tpsa bardzo dobrze zrobila. Przynajmniej wiecej ludzi nie
    naciagna na dialery. A i tak jak ktos chce live chat czy dostep do takich
    stron moze wyslac smsa za 9zl + Vat i dostanie haslo na dzien, tydzien,
    miesiac czy jak to sobie tam ustala.

  • 4. Data: 2003-07-31 10:33:18
    Od: t...@w...pdi.net

    Ali Gator <a...@i...pl> wrote:

    > IMO tepsa nie powinna się w ogóle wtrącać w rozliczenia pomiędzy klientem i
    > 0-700 bo nie jest stroną w sprawie. A teoria wg której tpsa robi z siebie
    > strażnika moralności jest po prostu śmieszna...

    Dokladnie. Klient i 0-700 powinni podpisywac stosowna umowe i bylby spokoj.
    Skonczylyby sie numery kiedy emerytka staje sie winna tepsie kilkanascie
    tysiecy zlotych :-)

    > Pzdr
    > A.

    Z powazaniem