  • 1. Data: 2003-07-31 06:36:46
    Temat: Członkostwo w spółdzielni -> rozwód.
    Od: "JuridiCus" <j...@i...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, czy członkostwo w Spółdzielni ma wpływ przy podziale majątku,
    dokładnie podziale mieszkania, jeżeli mieszkanie jest współwłasnością
    małżonków w częściach równych i to jeszcze przed zawarciem małżeństwa.

    Wg. mnie odpowiedz jest jasna, ale Ktos namacil mi w glowie.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    JuridiCus.

  • 2. Data: 2003-07-31 20:14:34
    Temat: Re: Członkostwo w spółdzielni -> rozwód.
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "JuridiCus" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > małżonków w częściach równych i to jeszcze przed zawarciem małżeństwa.
    >
    > Wg. mnie odpowiedz jest jasna, ale Ktos namacil mi w glowie.

    sprawa jest prosta,
    podział dotyczy m.in. prawa własnościowego,
    należącego w równych niewydzielonych częściach do małżonków,
    czy podział w częściach równych to nie wiem, bo to zależy od tego co jeszcze
    wchodzi w skład
    "masy rozwodowej" i wtedy jednemu może przypaść 5 samochodów seicento a
    drugiemu
    owo mieszkanie,
    no i to kto był członkiem i czy oboje byli członkami nie ma żadnego
    znaczenia,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-08-01 06:07:00