  • 21. Data: 2003-12-09 17:14:16
    Temat: Re: Grozba....
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@S...neostrada.pl news:br4vaa$15m$1@korweta.task.gda.pl

    > przepraszam jesli to glupie pytanie, ale naprawde nie mam pojecia :|

    Ok, ok, przeczytaj s p o k o j n i e i p o w o l i
    bez zbednych emocji :)

    Krok po kroku.

    Poniewaz sam bylem w podobnej sytuacji to pomoge. Wydrukuj sobie ponizsza
    liste i po kolei NA SPOKOJNIE ja realizuj.

    1. Na jaki adres email dostales grozbe? Zalozmy ze jest to np jakis-
    a...@p...neostrada.pl

    2. bierzesz ten swoj adres, zostawiasz z niego sama domene i dopisujesz na
    pocztku abuse@ - czyli adresy email:
    a) a...@p...neostrada.pl
    b) a...@n...pl

    3. piszesz na oba adresy z punktu 2) email o tresci typu:

    Witam,
    odebralem wlasnie email z pogrozkami (ktory cytuje ponizej), chcialem
    prosic o pomoc - tzn. o zachowanie wszelkich logow serwera (jako dowod
    dla Policji) oraz o potwierdzenie, czy taki email fakycznie zostal
    wyslany i z jakiego IP (tzn. czy nie byl on przypadkiem podrobiony).

    <<<<<< tutaj wklej pelen cytat listu z pogrozkami ktory dostales >>>>>>

    4. ok, teraz czekajac na odpowiedz od dzialow abuse (moze ona nadejsc
    dopiero jutro) wejdz na strone www tej neostrady (np www.neostrada.pl,
    www.tpsa.pl, www.tpi.pl) i poszukaj tam w dziale kontakt najlepiej telefonu
    do
    a) dzialu abuse
    b) admina
    c) inne kontakty ktore wydaja sie byc pomocne

    5. teraz czas na abuse podejrzanego. Tak samo bierzez jego adres email i
    przed '@' umieszczasz 'abuse', czyli jezeli pisal z s...@w...pl
    to piszesz na a...@w...pl jak pisal z s...@e...net to
    piszesz na a...@e...net itd itd

    6. mozesz teraz sprubowac wejsc na strone www z kolei jego poczty i tam tez
    poszukac kontkatow, telefonow

    7. jak bedziesz dzwonil na telefony do portali zwiazanych z adresami email
    (twoimi oraz podjerzanego) to powoi spokojnie wytlumacz ze dostales email z
    pogrozkami ktorym sie przejoles i bardzo prosisz o pomoc.

    8. zadzown odrazu na Policje, przedstaw fatky. Pewnie zapytaja CIe czy
    aktualnie zachodzi zagrozenie zdrowia/zycia

    a) tak, zachodzi - jestes pewien ze zaraz gosc wpadnie z nozem albo Ci
    rozbije auto. W takim wypadku bardzo mozliwe ze patrol Policji odrazu
    odwiedzi delikwenta, ale lepiej zebys mial naprawde dobre podstawy do
    zadania natychmiastowej interwencji

    b) nie, nie zachodzi - bedziesz mial sie zglosic np jutro na komisriat
    celem zlozenia informajci o popelnieniu przestepstwa (zapytaj o adres,
    telefon komisariatu).

    Powodzenia :)

    W razie prolemow pisz na priv

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 22. Data: 2003-12-09 17:17:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    ~ G ~ rzecze:
    > A zebys wiedzial ze pojde, i narobie takiego larum ze caly komistariat
    [..]
    > sprawie. Choc mysle ze nie bedzie takiej koniecznosci.

    Idź zrób larum. Dostarczysz tylko naszym dzielnym policmajstrom dodatkowej
    rozrywki, a nawet w Komendzie Głównej nikt nie będzie za Tobą gardłował tylko
    z powodu znajomości z Tobą. No chyba, że ma wobec Ciebie duży dług wdzięczności.
    Pamiętaj, że to towarzystwo, które opiera swoją działalnośc na przysługach i ktoś
    kto by miał popychać Twoją sprawę albo by spalił swoją przysługę albo zrobił sobie
    "dług" a sprawa i tak zostanie umorzona.

    > Prawo mowi jednoznacznie, z tego co mozna wywnioskowac z pierwszego posta w
    > ktorym byl napisany wyraznie paragrafik odnosnie zastraszenia. Tak wiec nie
    > widze w tym straty mojego czasu. A swego dopne, chocby mialo byc po trupach.

    Chyba po jednym trupie, własnym jak Ci żyłka z nerwów pęknie.
    Prawo może być szczytne, ale jeszcze musi być respektowane, a nie jest.
    A Ty ale skoro się pytasz na grupach co i jak zrobić to znaczy,
    że jesteś dla tych ludzi nikim. Mniej niż zerem.
    Wybacz, że tak twardo mówię, to nie po to by Cię obrażać, ale by Cię uświadomić,
    że nie żyjesz w NY tylko w Polsce i nic nie wskurasz bez podlania kasą lub
    wykorzystania czyjegoś długu wdzięczności. A tak ten ktoś musiałby mieć niezłe
    przełożenie.

    > Jesli moge prosic INNYCH grupowiczow o odpowiedz na mojej poprzednie
    > pytanie, mianowicie.....
    > "Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??"

    Weź wydruki, idź na kommisariat i powiedz, że chcesz zgłosić przestępstwo.
    Jak masz czas - tak z pół dnia, może dłużej jeśli będziesz podnosił larum - to
    chodź sobie i zgłaszaj.
    Zwróć jednak uwagę, że jak NIE udowodnisz gościowi, tego o co go oskarżasz,
    to zapłacisz mu jeszcze odszkodowanie za fałszywe oskarżenie.

    Powodzenia!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 23. Data: 2003-12-09 18:52:48
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafal 'Raf256' Maj w wiadomości
    <X...@2...180.128.20> powiedział(a) co następuje:

    > Oczywiscie rowniez przeslij pelna kopie
    > listu do abuse@ swojego, nadawcy i do ISP.

    No z tym abuse to może być różniej, np. w buzdyganowym abuse siedzi
    kumpel Arnolda i raz-dwa forwarduje do niego te mejle ;-PP

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl

  • 24. Data: 2003-12-10 10:11:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "~ G ~" <g...@S...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > A zebys wiedzial ze pojde, i narobie takiego larum ze caly komistariat

    Wrzuć debilnego arka do KF-u i będziesz miał spokój. Z popaprańcem się nie
    dyskutuje.

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2003-12-11 00:24:34
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Ok, ok, przeczytaj s p o k o j n i e i p o w o l i
    > bez zbednych emocji :)
    > Krok po kroku.
    (...)
    Rafał!
    To jest to! Wystaw to może na swoim WWW i daj adres - prośby o to
    przewijają się dość często przez tę grupę - a twój man grozby_tel jest
    dobry.

    Acha - jak mam nagrać rozmowę przychodzącą na tel. komórkowy? Chodzi mi
    o techniczne rozwiązanie...

    chester

    --
    "Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby
    zastąpić bez trudu każdą inną." (Pitigrilli)

  • 26. Data: 2003-12-11 00:33:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@p...gazeta.pl news:br8dg0$dgs$1@inews.gazeta.pl

    Dzieki za uznanie :) W wolnej chwili umieszcze to na www.

    > Acha - jak mam nagrać rozmowę przychodzącą na tel. komórkowy? Chodzi mi
    > o techniczne rozwiązanie...
    > chester

    Przystawic dyktafon analogowy moze? (Lub lepiej odpowiednio przystosowac
    komorke i podlaczyc ja bezposrednio z uzadzeniem nagrywajacym).

    Btw, powinni wprowadzic nowa marke dyktafonow - "Rywin" ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 27. Data: 2003-12-11 03:39:02
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Przystawic dyktafon analogowy moze? (Lub lepiej odpowiednio przystosowac
    > komorke i podlaczyc ja bezposrednio z uzadzeniem nagrywajacym).
    No, drugie rozwiązanie brzmi o wiele ciekawiej, tylko jak tego dokonać?
    I to jeszcze tak, żeby nei rozwalić telefonu... Dla mnie to czarna
    magia. Ale chyba trzeba ustawić FUT, co niniejszym czynię, bo takiego
    NTG to dawno tu nie było :)

    > Btw, powinni wprowadzic nowa marke dyktafonow - "Rywin" ;)
    No, a Michnik by wydawał certyfikaty funkcjonalności do konkretnych
    modeli :-P

    chester