  • 11. Data: 2003-12-09 16:34:57
    Temat: Re: Grozba....
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@S...neostrada.pl news:br4t9m$e6g$1@korweta.task.gda.pl

    > No wlasnie dane moje ta osoba JAKOS zdobyla - nie mam pojecia jak !!

    jest kilka mozliwosci, przykladowo buzdyga...e.. jakas przykladowoa osoba
    ktora mi (i znajomym) grozi, korzystala prawdopoodnie z
    - dane w domenie internetowej / whois (jezeli masz swoja domene)
    - biuro numerow (np operatorow komorkowych)
    - nielegalne pozyskiawnie danych z np portali internetowych
    - czasami mozna te dane ustalic po IP (Twoim) szczegolnie jezeli ma sie
    znajomosci w TPSA
    - socjotechniki, np dzwonienie do szefa i groznie mu (wszystko jest opisane
    na stronach do kotrych linki sa na moim www w sygnaturce, a.b. postepowal
    dosyc analogicnzie z tego co mowisz, moze wiec nasza wiedza rowniez i Tobie
    pomoze, zapraszamy tez na grupe news://alt.fan.arnold.buzdygan - wprawdzie
    ruch tam maly ale moze ktos pomoze).

    > nie rozumiem:
    > 1. abuse@

    Napisz email do dzialu abus (zajmuje sie naduzywaniem w sieci, cos jak
    admin), np.: Twoje abuse to a...@p...neostrada.pl lub
    a...@n...pl (dodajesz abuse@ do domeny). To samo robisz z adresem
    nadawcy emaila.

    Jaki jest jego email / ip (jezeli mozesz podac) ?

    > 2. ISP

    Dostawca internetu (np. Twoj to neostrada / TPSA).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-12-09 16:35:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    Jaki jest jego email / ip (jezeli mozesz podac) ?

    > 2. ISP

    Dostawca internetu (np. Twoj to neostrada / TPSA).

    GG-1175498 ____| ]____, Czy buzdygan ZAPIER***LI
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) i Ciebie za pisanie na news?
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/

  • 13. Data: 2003-12-09 16:36:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:br4tco$nb8$1@inews.gazeta.pl

    > Zapomnij. Nic nie zrobią.
    > pozdrawiam
    > Arek

    Jak nic nie zrobia? To co robi te kilka wnioskow o sciganie ciebie w
    prokuraturze Krakowskiej, Wroclawskiej i paru innych?

    Btw. masz tupet zeby udzielac tu rad.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-12-09 16:50:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    ~ G ~ rzecze:
    > Czyli ostatecznie,
    > Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??

    Nic. Szkoda Twojego czasu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 15. Data: 2003-12-09 16:52:13
    Od: "~ G ~" <g...@S...neostrada.pl>

    Czyli ostatecznie,

  • 16. Data: 2003-12-09 16:58:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@S...neostrada.pl news:br4ueh$nir$1@korweta.task.gda.pl

    > Czyli ostatecznie,
    > Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??

    Coz, ja zglosilem grozby arka (tego co pisze post obok), zaznania trwaja
    srednio 30-60 minut. W moim wypadku byly to grozby telefoniczne
    (rownoczesnie zlozone mi, moim znajomym, oraz nachodzenie w domu i pracy)
    wiec sprawa dosyc szybko poszla do prokuratury. Mam nadzieje iz juz wkrotce
    rozpocznie sie proces.

    Na Twoim miejscu, jezeli czujesz sie realnie zagrozony, na pewno bym to
    zglosil (chyba ze zamierzasz czekac bezczynnie i nic nie robic). Wez ze
    soba wydruki email (+wszystkie naglowki), jakies dodatkowe dane na temat
    osoby grozacej Ci, nagranie telefoniczne (o ile je wykonasz), czy
    skontaktowales sie juz z abuse/ISP? Wez ich odopowiedzi (np potwierdzenie
    iz taki email zostal wyslany), wez tez z stron www ich dane teleadresowe.
    Jezeli przekonasz Policje iz grozba jest realna i moze byc spelniona lada
    chwila, moze odrazu zatrzymaja podejrzanego (tak jak w historii z adminem -
    post obok).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/buzdygan/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-12-09 17:02:01
    Od: "~ G ~" <g...@S...neostrada.pl>

    Arek wrote:
    > ~ G ~ rzecze:
    >
    > Nic. Szkoda Twojego czasu.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    A zebys wiedzial ze pojde, i narobie takiego larum ze caly komistariat
    bedzie sie ta jedna sprawa zajmowal dzisiejszego wieczoru. Znajomosci w
    glownej komendzie tez mam, ale nie bylo w moich planach ruszac ich w tej
    sprawie. Choc mysle ze nie bedzie takiej koniecznosci.

    Prawo mowi jednoznacznie, z tego co mozna wywnioskowac z pierwszego posta w
    ktorym byl napisany wyraznie paragrafik odnosnie zastraszenia. Tak wiec nie
    widze w tym straty mojego czasu. A swego dopne, chocby mialo byc po trupach.

    Jesli moge prosic INNYCH grupowiczow o odpowiedz na mojej poprzednie
    pytanie, mianowicie.....
    "Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??"

    --
    pozdr, G

  • 18. Data: 2003-12-09 17:02:01
    Od: "~ G ~" <g...@S...neostrada.pl>

  • 19. Data: 2003-12-09 17:06:57
    Od: "~ G ~" <g...@S...neostrada.pl>

    czy skontaktowales sie juz z abuse/ISP? Wez ich
    > odopowiedzi (np potwierdzenie iz taki email zostal wyslany), wez tez
    > z stron www ich dane teleadresowe.

    Co to jest ABUSE/ ISP ?????? Jak sie mam z tym czyms kontaktowac ?? -
    przepraszam jesli to glupie pytanie, ale naprawde nie mam pojecia :|

    --
    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2003-12-09 17:09:46
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał/a:
    >2) admin sieci osiedlowej dostaje email typu - czemu siec mi znowu
    >wylaczyliscie?! zaraz wpadne do ciebie [tutaj adres] i ci wp***ole.
    >Tutaj rowniez oczywisty jest motyw, zagrozenie jest realne, rowniez grozacy
    >zna adres poszkodowanego.
    >
    > sprawa druga
    >zakonczyla sie natychmiastowa interwencja Policji (poniewaz zachodzilo
    >realny zagrozenie zdrowia/zycia *w danej chwili* i grozacy zostal
    >aresztowany).

    A mógłbyś akurat tę sprawę rozwinąć.