  • 31. Data: 2018-11-23 14:30:48
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wolno ale ponoć złapanie w Austrii pierwszy raz z kamerką kosztuje to
    >10.000 EUR (dziesięć tysiecy).
    >a za drugi raz 15.000 EUR (piętnaście tysięcy).
    >Nie mniej jednak można jeździć z kamerką.

    No to zobacz ile firm oszukuje/naciaga klientow
    https://www.mediamarkt.at/de/search.html?query=dashc
    am&searchProfile=onlineshop&channel=mmatde

    Cos tu chyba nie tak z tym zakazem, czy jak kto woli - karą.

    Jak pisalem - temat na osobna dyskusje :)

    J.

  • 32. Data: 2018-11-23 18:58:13
    Od: b...@g...com

    użytkownik kapitalikk napisał:
    > Zakupiłem nawigację wyprodukowaną przez jednego ze światowych
    > producentów tych urządzeń.
    > Nawigacja posiada w sobie funkcję informująca mnie o radarach.

    Prawo jest zrobione pod wykrywacze radarów a nie powiadomienie o nich (prawdziwe lub
    nie), za to i w PL jest mandat. Technika wyprzedza prawo.

    podobno tu jest coś aktualnego:
    http://www.pbd.org.pl/wydarzenia/single/id/868

  • 33. Data: 2018-11-23 19:02:54
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 18:58:15 UTC+1 użytkownik b...@g...com
    napisał:

    > Prawo jest zrobione pod wykrywacze radarów a nie powiadomienie o nich (prawdziwe
    lub nie), za to i w PL jest mandat. Technika wyprzedza prawo.

> [...]

    Ale porypane.

    cyt.
    niemcy
    Należy też wyłączyć funkcję ,,Ostrzegaj przed radarami" w urządzeniach nawigacji GPS.
    Korzystanie z oprogramowania ostrzegającego o fotoradarach w telefonie jest już
    dozwolone.
    http://autempoeuropie.pl/aktualnosci/legalnosc-antyr
    adarow-w-europie

  • 34. Data: 2018-11-26 08:57:08
    Od: p...@g...com

    --Należy też wyłączyć funkcję ,,Ostrzegaj przed radarami" w urządzeniach nawigacji
    GPS. Korzystanie z oprogramowania ostrzegającego o fotoradarach w telefonie jest już
    dozwolone.

    bzdura przepis jest jeden i nie odroznia smarfonu od navi

    ps niemieckie kulsony chcialy grzebac w telefonach az dostali kopa przed sadem
    (ochrona danych osobowych) i sie uspokoili