  • 1. Data: 2020-11-24 12:31:51
    Temat: Giertych - cd
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    MO podjęła kolejne działania, tym razem wobec córek Giertycha. Należy się
    spodziewać, że to nowe standardy ciężkiej pracy funkcjonariuszy.

    https://wyborcza.pl/7,75398,26541321,komendant-polic
    ji-pod-domem-giertycha.html

    <<O dziwnej akcji pod swoim domem poinformowała na Twitterze żona prawnika
    Barbara Giertych: "Dzisiaj nieoznakowany samochód śledził spod domu moją
    córkę Marysię. Gdy stanęła na parkingu, zablokował jej wyjazd. Dwóch
    policjantów zażądało jej dowodu i podjęli próbę przesłuchania bez żadnego
    trybu".

    Z relacji Barbary Giertych wynika, że policjanci stali do rana pod domem
    rodziny Giertychów w Józefowie koło Otwocka. - Córka około południa
    wyjechała z domu do pobliskiego sklepu, ruszyli za nią. Jeden był w
    mundurze, a drugi w cywilu. Na parkingu kazali się jej wylegitymować.
    Pytali, czy wie, gdzie jest ojciec i czy ojciec wie, że w środę ma sprawę w
    sądzie w Poznaniu. Próbowali też jej wręczyć jakieś pismo, wciskali je do
    jej torebki, ale go nie przyjęła, więc je zabrali. Nie wiem, co było w tym
    piśmie - mówi "Wyborczej" Barbara Giertych.

    Jej córka poprosiła policjantów, żeby też się wylegitymowali. Okazało się,
    że w akcji osobiście bierze udział komendant komisariatu w Józefowie
    komisarz Arkadiusz Piętka. Towarzyszył mu policjant w stopniu starszego
    aspiranta.

    W poniedziałek po nieudanej próbie wręczenia dokumentu Marii Giertych
    policyjny samochód wrócił pod dom prawnika. Policjanci jechali też za
    młodszą córką Giertycha (16 lat), która wyszła na spacer z psem. Gdy weszła
    do lasu, odpuścili. >>

    Z tej historii wynika, że należy przebywać w dala od dróg jezdnych, bo
    typowy milicjant porusza się wyłącznie radiowozem, a przemieszczanie się
    pieszo przerasta jego możliwości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-11-24 12:58:35
    Temat: Re: Giertych - cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >bo
    >typowy milicjant porusza się wyłącznie radiowozem, a przemieszczanie

    No nie - chodzi przeciez z palka po ulicach Warszawy.

    a w ogole to elektronizacja wkracza
    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/strajk-ko
    biet-dostal-maila-od-policji-ma-przyjsc-na-przesluch
    anie/5jty4lj,79cfc278

    "Krzysztof Niciejewski, znany z ulicznych protestów działacz KOD-u i
    lider Męskiego Wsparcia Strajku Kobiet, 5 listopada ma stawić się na
    przesłuchanie na policji. Dwa wezwania w tej sprawie policja wysłała
    mu e-mailem. "

    J.

  • 3. Data: 2020-11-24 13:02:13
    Temat: Re: Czy wezwanie na przesłuchanie emailem przez policje jest PRAWNIE SKUTECZNE? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    [...]
> [...]
    > lider Męskiego Wsparcia Strajku Kobiet, 5 listopada ma stawić się na
    > przesłuchanie na policji. Dwa wezwania w tej sprawie policja wysłała

    Czy jak sam powiedział mediom że tego maila dostał to wezwanie jest
    skuteczne? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-11-24 13:38:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Nov 2020 12:58:35 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > lider Męskiego Wsparcia Strajku Kobiet, 5 listopada ma stawić się na
    > przesłuchanie na policji. Dwa wezwania w tej sprawie policja wysłała

    Ale skąd mieli jego emalię? Czy to nie podpada pod RODO?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-11-24 13:39:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Nov 2020 12:58:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > No nie - chodzi przeciez z palka po ulicach Warszawy.

    Po ulicach może jeszcze przejdzie, ale w lesie można ubrudzić służbowe
    obuwie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-11-24 14:11:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jego Córki nie umieją "zachorować"? ;-)

  • 7. Data: 2020-11-24 14:57:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Nov 2020 14:11:34 +0100, _Master_ napisał(a):

    > To jego Córki nie umieją "zachorować"? ;-)

    Na szczęście tym razem nie skończyło się jak z Blidą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-11-24 15:15:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2020 o 12:58, J.F. pisze:

> [...]
    > lider Męskiego Wsparcia Strajku Kobiet, 5 listopada ma stawić się na
    > przesłuchanie na policji. Dwa wezwania w tej sprawie policja wysłała mu

    A bo to coś nowego? Mnie wysłali mailem postanowienie o przeniesieniu
    sprawy w tryb niejawny i... czekali na EPO z poczty:P

    Nie - nie żaden tam podpisany odręcznie skan - normalnie w ascii -
    łącznie z podpisem.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-11-24 15:17:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2020 o 13:02, A. Filip pisze:

    > Czy jak sam powiedział mediom że tego maila dostał to wezwanie jest
    > skuteczne? :-)

    Czy jak w ustawie jest napiane, że pocztą poleconym z potwierdzeniem
    odbioru, to gołębiem pocztowym jest skuteczne?

    To może odpowiedzią owinąć cegłówkę i wrzucić przez okno:P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-11-24 15:36:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Ale skąd mieli jego emalię? Czy to nie podpada pod RODO?

    Policji chyba nie obowiazuje.

    Poza tym jak sie zwolywali na "nielegalny" marsz na jakis fejsbukach,
    to czy policja nie moze wyslac na tychze FB, czy adresu wziac stamtad?

    J.