  • 1. Data: 2020-11-21 09:05:26
    Temat: Nazwisko policjanta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.tvp.info/50893040/poslanka-lewicy-joanna
    -scheuring-wielgus-przekazala-dane-policjanta-protes
    tujacym-warszawska-policja-opublikowala-nagranie

    O co tu z prawnego punktu widzenia biega? Powinien mieć imię i nazwisko
    na imienniku, powinien się przedstawiać na żądanie, a tu wielkie ajwaj,
    bo ktoś jego imię i nazwisko podał.

    BTW - to już kiedyś było jak poseł szczerba przedstawił pochwalił za
    wierną służbę władzy starszego aspiranta Roberta Sawerę. Z tego co
    pamiętam płaszczak groził mu że teraz całe ministerstwo pracuje nad tym
    żeby mu kuku (szczerbie, nie sawerze) zrobić i... zapomnieli. Co ciekawe
    pacyfikowany przez aspiranta swojego nazwiska się nie wstydził.

    BTW - ja tam funkcjonariuszem publicznym nie jestem, ale się swojego
    nazwiska w pracy nie wstydzę.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-11-21 10:03:39
    Temat: Re: Nazwisko policjanta v. nazwisko demonstranta [Strajk kopie po jajach unijną ochronę danych osobowych? ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > wstydził.
    >
    > BTW - ja tam funkcjonariuszem publicznym nie jestem, ale się swojego

    Czy policja ma "per analogia" prawo opublikować listę danych osobowych
    (imię i nazwisko) uczestników "nielegalnego zgromadzenia"?

    Na logikę policjant powinien przedstawić coś co go jednoznacznie
    identyfikuje i odpowiadać za podanie fałszywych danych. Tyle że do tego
    wystarczyłby przykładowo "numer/identyfikator służbowy" bo imię i
    nazwisko daje *znacznie* więcej,

    Identyfikowanie imieniem i nazwiskiem w tej sytuacji to kop w jaja
    unijnej dyrektywie o ochronie danych osobowych, nieprawdaż?
    Lewico! Więcej kopów po jajach europejskim "mądrościom inaczej"! :-)
    Opozycje "nie UE praworządną" w Polsce mamy? Jakie fundusze
    trzeba jej odebrać? ;-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-11-21 11:02:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2020 o 10:03, A. Filip pisze:

    > Czy policja ma "per analogia" prawo opublikować listę danych osobowych
    > (imię i nazwisko) uczestników "nielegalnego zgromadzenia"?

    A oni są funkcjonariuszami publicznymi wykonującymi obowiązki służbowe?
    Bo jak nie to analogia z dupy filipa.

> [...]
    >
    > Identyfikowanie imieniem i nazwiskiem w tej sytuacji to kop w jaja
    > unijnej dyrektywie o ochronie danych osobowych, nieprawdaż?

    Nie wiem, ale nie wydaje mnie się. Ja się w pracy podpisuję imieniem i
    nazwiskiem, na drzwiach mam napisane kto ja zacz i jaką funkcję w
    organizacji pełnię, co więcej na stronie internetowej wisi moje imię,
    nazwisko, funkcja i nr telefonu stacjonarnego oraz komórkowego. Ponieważ
    w organizacji są funkcje GIDO, IDO i jakieś inne powołane specjalnie w
    sprawie tej dyrektywy (tak też ich nazwiska są jawne), to domyślam się
    że unia europejska tym faktem w jaja nie dostaje.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-11-23 11:53:22
    Temat: Re: Nazwisko policjanta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 21 Nov 2020 09:05:26 +0100, Shrek napisał(a):

    > O co tu z prawnego punktu widzenia biega? Powinien mieć imię i nazwisko
    > na imienniku, powinien się przedstawiać na żądanie, a tu wielkie ajwaj,
    > bo ktoś jego imię i nazwisko podał.

    Mniej niż Zero zapowiada kroki prawne, ale na żaden paragraf się nie
    powołał:
    https://tvn24.pl/polska/zbigniew-ziobro-zapowiada-po
    stepowanie-karne-wobec-osob-ktore-upublicznily-dane-
    policjantow-4757592

    Mnie też dziwi, że milicjanci wstydzą się swej pracy, a przecież powinni
    występować w jakimś programie telewizyjnym - roboczy tytuł może być "Ludzie
    dobrej roboty" - obok przekopywaczy Mierzeji Wiślanej i budowniczych
    Centralnego Dworca Autobusowego w Baranowie, bo przecież nie każdy zdobyłby
    się na pałowanie spokojnie stojących kobiet, więc tacy bohaterowie powinni
    być wzorem dla młodzieży.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-11-23 12:01:15
    Temat: Re: Nazwisko policjanta: Polskie nazwisko v. Niemieckie/Francuskie nazwisko
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > się na pałowanie spokojnie stojących kobiet, więc tacy bohaterowie powinni

    W Niemczech *bezkarnie* publikują nazwiska ludzi dobrej policyjnej roboty
    co pałowali i polewali (w listopadzie) w Berlinie?

    Ustal sobie standardy jakie tylko chcesz tylko potem je stosuj
    konsekwentnie na "Niemcy i Francję" *też*. Będą ci wdzięczni! ;-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-11-23 12:57:55
    Od: Kviat

    W dniu 23.11.2020 o 12:01, A. Filip pisze:

    stepowanie-karne-wobec-osob-ktore-upublicznily-dane-
    policjantow-4757592

    > W Niemczech *bezkarnie* publikują nazwiska ludzi dobrej policyjnej roboty
    > co pałowali i polewali (w listopadzie) w Berlinie?

    Masz jakąś obsesję i nerwicę natręctw związaną z Niemcami?

    Jeżeli gdzieś indziej ktoś robi coś źle, to u nas policja też tak musi?
    To może niech robią jak w Białorusi, albo jak w Korei Płn., albo w
    jakiejś bananowej republice... może u nas też powinni jeździć od wiochy
    do wiochy w dżipach z kałachami i dla przykładu rozstrzeliwać kilku
    mieszkańców, skoro tak bardzo pragniesz równać w dół. Wtedy będziesz w
    końcu zadowolony?

    > Ustal sobie standardy jakie tylko chcesz tylko potem je stosuj

    Musi ci ktoś ustalać standardy, bo samodzielnie nie ogarniasz, że nie
    policji nie wolno pałować (ani w mundurze, ani w cywilnych ciuchach)
    nieagresywnych ludzi?

    > konsekwentnie na "Niemcy i Francję" *też*. Będą ci wdzięczni! ;-)

    Ty jesteś jakiś dziwny... jak Niemcy zrobią coś źle, to dostajesz
    orgazmu... zobaczcie jacy tam są źli ludzie! Ale jak robią coś dobrze,
    to nie napiszesz, żeby u nas też tak robili. Żenujące.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2020-11-23 15:00:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 11:53, Olin pisze:

> [...]
    > powołał:
    > https://tvn24.pl/polska/zbigniew-ziobro-zapowiada-po
    stepowanie-karne-wobec-osob-ktore-upublicznily-dane-

    Brudzyński też zapowiadał, że całe ministerstwo pracuje nad udupieniem
    szczerby chwalącego aspiranta sawerę. Ile to już czasu?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-11-23 15:01:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 12:01, A. Filip pisze:

    > W Niemczech *bezkarnie* publikują nazwiska ludzi dobrej policyjnej roboty
    > co pałowali i polewali (w listopadzie) w Berlinie?

    Abopeło...

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-11-23 15:18:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Nov 2020 15:00:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Brudzyński też zapowiadał, że całe ministerstwo pracuje nad udupieniem
    > szczerby chwalącego aspiranta sawerę. Ile to już czasu?

    Od lipca 2018 minęło 28 miesięcy, ale misiewicze na wszystko potrzebują
    więcej czasu.

  • 10. Data: 2020-11-23 15:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    stepowanie-karne-wobec-osob-ktore-upublicznily-dane-
    policjantow-4757592

    Malo to u nas paragrafow ? Cos sie dopasuje :-)

> [...]

    >Ustal sobie standardy jakie tylko chcesz tylko potem je stosuj
    >konsekwentnie na "Niemcy i Francję" *też*. Będą ci wdzięczni! ;-)

    W Niemczech to nie wiem, ale we Francji wlasnie

    https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/801668
    5,masowe-protesty-francja-zakaz-publikacja-wizerunku
    -policjanci.html

    J.