  • 1. Data: 2020-11-26 12:01:34
    Temat: MO analizuje dowody
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dziennikarka rozmawiała na ulicy z kobietami o przemocy domowej. Zostały
    wylegitymowane przez milicjantów, bo ponoć nie zachowały odległości między
    sobą. Potem postawiono jej zarzut o rzekome niezasłanianie ust i nosa oraz
    używanie nieprzyzwoitych słów.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26546455,dzienni
    karka-gw-z-zarzutami-po-manifestacji-data-i-miejsce.
    html

    Sprawa była tak wnikliwie badana,że aż wieczorem pod jej dom podjechała
    milicyjna furgonetka, żeby zaprosić ja na przesłuchanie.

    Dzisiaj nastąpił przełom w sprawie i MO wniosku do sądu składać nie będzie:

    "Decyzja zapadła po przeanalizowaniu zebranego materiału - tłumaczy
    rzecznik zakopiańskiej policji Roman Wieczorek.

    - Postępowanie zakończone zostało sporządzeniem wniosku o odstąpienie
    kierowania wniosku o ukaranie do sądu, czyli inaczej mówiąc: sprawę
    umorzono - informuje rzecznik zakopiańskiej policji. Jak tłumaczy,
    policjanci podjęli taką decyzję po "przeanalizowaniu dowodów". -
    Zdecydowały okoliczności zdarzenia, ustalone ostatecznie po przesłuchaniach
    świadków i analizie materiałów. "

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26549599,s
    trajk-kobiet-policja-wycofuje-sie-z-zarzutow-wobec-d
    ziennikarki.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-11-26 13:37:20
    Temat: Re: MO analizuje dowody
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 12:01, Olin pisze:
> [...]
    > sobą. Potem postawiono jej zarzut o rzekome niezasłanianie ust i nosa oraz

    Znaczy bierzemy przykład z niemieckich służb.

    To chyba dobrze. ;-)