  • 1. Data: 2005-01-22 01:01:51
    Temat: Gdzie znalezc teks ustawy.
    Od: "x45" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Orientuje sie ktos z was moze gdzie w internecie moge znalezc pelen teks
    ustawy o ewidencji ludnosci?

  • 2. Data: 2005-01-22 01:20:55
    Temat: Re: Gdzie znalezc teks ustawy.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    x45 wrote:
    > Orientuje sie ktos z was moze gdzie w internecie moge znalezc pelen teks
    > ustawy o ewidencji ludnosci?

    Na stronie sejmu oczywiście.

  • 3. Data: 2005-01-22 10:34:29
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na stronie sejmu oczywiście.

    oczywiscie...
    Ale tam czasem daja (nie wiem czy ze zlosliwosci,
    czy maja w tym jakis interes) pde SKANU ustawy.

    to bardzo niewygodne.

    Dlatego czesto lepiej jest poszukac TEZ gdzie indziej.

    jest np platny serwis prawo.lex.pl
    mozna tez w googlu wpisac poczatek nazwy ustawy
    (tylko z prawidlowo napisana data)
    Uzrawa z dnia xx MIESIACA yyyy
    (miesiaca slownie)

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-01-22 10:41:58
    Od: b...@w...pl

    albo za darmo - polski serwer prawa - http://lex.pl

  • 5. Data: 2005-01-22 11:57:43
    Od: domino<e...@b...com>

    na stronie www.krn.pl tam ja widzialam, kliknij na marginesie "prawo"
    ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r.o ewidencji liudnossci i dowodach osobistych
    powodzenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-01-22 11:58:54
    Od: domino<e...@b...com>

    sprobuj na www.krn.pl

  • 7. Data: 2005-01-22 13:16:45
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > Orientuje sie ktos z was moze gdzie w internecie moge znalezc pelen teks
    > ustawy o ewidencji ludnosci?
    Po wpisaniu w googlach "ustawa o ewidencji ludności" już na drugim miejscu
    jest pełen tekst.
    Więc chyba nawet nie spróbowałeś poszukać...

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2005-01-22 13:55:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr/inw wrote:

    > Po wpisaniu w googlach "ustawa o ewidencji ludności" już na drugim miejscu
    > jest pełen tekst.

    A zauważyłeś, że jest on już mocno nieaktualny?

  • 9. Data: 2005-01-22 14:06:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A zauważyłeś, że jest on już mocno nieaktualny?

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Kliknij wyszukiwanie
    w tytuł wpisz "ewidencji ludności"

  • 10. Data: 2005-01-22 14:59:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    >
    > Kliknij wyszukiwanie
    > w tytuł wpisz "ewidencji ludności"

    Wituś... To właśnie ja pytającemu poleciłem stronę sejmu, więc może
    najpierw czytaj, a później pisz, co?