  • 1. Data: 2005-01-21 21:28:30
    Temat: o SPAMie [Pytanie]
    Od: "beee" <b...@b...com>

    Czy takie zapytanie jest prawidlowe? {te na dole}
    Czy podanie URL nie jest informacja handlowa?
    I to ze sie wykonuje jakies tam uslugi?

    I takie cos o ustawie jest obowiazkowe?

    Szanowni Państwo,

    Zwracam się z pytaniem czy zechcielibyście Państwo zapoznać się z ofertą
    naszej firmy ?

    Jesteśmy zespołem ludzi zajmującymi się projektowaniem aplikacji
    internetowych oraz marketingu internetowego.

    Jeżeli zgadzacie się na przedstawienie naszej oferty to proszę o przysłanie
    adresu e-mail.

    Jednocześnie przepraszam, jeżeli w jakikolwiek sposób, ta wiadomość okazała
    się dla Państwa uciążliwa.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Z poważaniem
    Pino Farina
    www.pinkponk.pl
    m...@p...pl
    Korporacja PinkPonk
    ul.PinPonk 12/2
    02-786 Warszawa
    tel/fax : 0011 25697
    mobile : 0011 25697

    * wysłana prośba o przesłanie zgody nie jest informacją handlową w myśl
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U.
    z dnia 9 września 2002 r.)

  • 2. Data: 2005-01-22 11:44:41
    Temat: Re: o SPAMie [Pytanie]
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Szanowni Państwo,
    >
    > Zwracam się z pytaniem czy zechcielibyście Państwo zapoznać się z ofertą
    > naszej firmy ?

    to jest spam, zwykly spam
    P.

  • 3. Data: 2005-01-22 11:51:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > to jest spam, zwykly spam

    A tu jest wyjasnienie dlaczego jest to spam:
    http://nospam-pl.net/faq.php pkt.1 i 2

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 4. Data: 2005-01-22 15:34:09
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    beee wrote:

    > Czy takie zapytanie jest prawidlowe? {te na dole}

    Masz na myśli "prawidłowe" w sensie "dopuszczalne"? Nie jest.

    > Czy podanie URL nie jest informacja handlowa?

    Zgodnie z UoŚUDE , art 2 pkt 2 :
    ,---------------------------------------------------
    --------------
    | informacja handlowa - każdą informację przeznaczoną bezpośrednio
    | lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przed-
    | siębiorcy lub osoby wykonującej zawód, (...) z wyłączeniem
    | informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków
    | komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o
    | towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego
    | pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie (...)
    `---------------------------------------------------
    ---------------

    To poniżej, to forma promocji usług polegających w dziedzinie, cytuję:
    "projektowaniem aplikacji internetowych oraz marketingu internetowego."
    Czyli niezamawiana informacja handlowa.

    > I to ze sie wykonuje jakies tam uslugi?

    Po co chcesz wysyłać spam?

    > I takie cos o ustawie jest obowiazkowe?

    Nie może być obowiązkowe coś, co nie jest prawdą.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 5. Data: 2005-01-22 15:37:25
    Temat: Re: o spamie [Pytanie] (a nie o SPAmie)
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    P.S.: SPAM no nazwa konserwy mięsnej. Niezamawiane przesyłki
    nazywają się "spam"
    --
    ŁK

  • 6. Data: 2005-01-23 02:21:25
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:41f27331$1@news.home.net.pl...

    > P.S.: SPAM no nazwa konserwy mięsnej. Niezamawiane przesyłki
    > nazywają się "spam"
    > --
    > ŁK

    To jesli napisze: czesc, chcialbym wam wyslac oferte wspolpracy, ale przez
    regulamin dotyczace spamu wczesniej musze posiadac wasza zgode, wyrazacie
    ja?

  • 7. Data: 2005-01-23 02:36:01
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Goomich wrote:

    > No to wyjaśnij jeszcze co to jest "Spam" i "SpAm".

    Nie wiem, a Ty wiesz?
    --
    ŁK

    P.S. http://www.spam.com/ci/ci_in.htm

  • 8. Data: 2005-01-23 02:48:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> naskrobał/a w

  • 9. Data: 2005-01-23 10:18:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Nie wiem, a Ty wiesz?

    A skąd? Ja nawet nie odróżniam SPAMu od spamu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 10. Data: 2005-01-23 10:24:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    przez
    > regulamin dotyczace spamu wczesniej musze posiadac wasza zgode,

    co to jest regulamin dotyczacy spamu?

    P.