  • 1. Data: 2005-01-21 21:00:09
    Temat: mam nadzieję, że...
    Od: "Malroy" <borys[MEACULPA]@gower.pl>

    nie NTG - i kopa na orbitę nie dostanę.
    Pytanie czysto teoretyczne. Czy polskie prawo pozwala dać na imię przyszłemu
    obywatelowi jak się rodzicom podoba, czy może to być np: Yennefer. Czeka
    mnie niedługo ta przyjemność i się zastanawiam, czy jak wezmę jakieś
    obcojęzyczne imię, ewentualnie coś wymyślę to będę mógł tak nazwać swoje
    maleństwo.

    Pozdrawiam
    Malroy

    --
    "nie bądź takim materialistą"
    http://tinyurl.com/4osr6

  • 2. Data: 2005-01-21 21:27:01
    Temat: Re: mam nadzieję, że...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Malroy" <borys[MEACULPA]@gower.pl> napisał w wiadomości

    > Czy polskie prawo pozwala dać na imię przyszłemu obywatelowi jak się
    > rodzicom podoba, czy może to być np: Yennefer.

    Jeśli nie będzie to imię obraźliwe i uda Ci sie uwalczyc w USC to tak.

    > ewentualnie coś wymyślę to będę mógł tak nazwać swoje maleństwo.

    Szkoda dziecka. Za 'oryginalne" pomysly rodziców będzie dostawać bęcki w
    szkole. Chodziłam do szkoly z chłopakiem, ktorego rodzice - fanatycy kultury
    antycznej dali na imię Germanik. Yuk:-( A gdy chrzciłam mojego syna to
    "rozczuliło" mnie na maksa imie innej chrzczonej dziewczynki "Nicola
    Michelle Guzik" Urocze, czyż nie? Yennefer Kowalska będzie brzmiało równie
    prenetsjonalnie i głupio. Tak samo zastanawia mnie jak sie teraz mają tabuny
    Isaur nazwane tak na cześć telewizyjnego gniota z mego dziecinstwa.
    Nazywanie dziecka w zwiazku z serialem to sliska sprawa - bo moda jest
    przemijająca a dzieciak będzie musial z tym imieniem żyć przynajmniej do 18,
    kiedy będzie mógl je zmienic:-) Ale oczywiscie -decyzja Wasza

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-01-22 11:45:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mnie niedługo ta przyjemność i się zastanawiam, czy jak wezmę jakieś
    > obcojęzyczne imię, ewentualnie coś wymyślę to będę mógł tak nazwać swoje

    tylko pamietaj ze nie Ty bedziesz gnojona w przedszkolu szkole przez
    kumpli.

    P.