  • 21. Data: 2017-07-28 14:55:17
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 14:40, Sonn pisze:

    > Art. 32 par. 1 pkt 1 k.p.k.

    To jak mnie obwinia to chyba wie gdzie mieszkam :)

  • 22. Data: 2017-07-28 15:09:06
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 14:55, mastif pisze:

    > To jak mnie obwinia to chyba wie gdzie mieszkam :)

    A co ma miejsce zamieszkania do miejsca popełnienia przestępstwa? Z
    logiką chyba trochę u ciebie krucho.

    --
    Sonn

  • 23. Data: 2017-07-28 15:27:03
    Od: mastif <k...@g...com>

    wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

  • 24. Data: 2017-07-28 15:36:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)

    -----

  • 25. Data: 2017-07-28 15:37:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
    > wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

    Rozumiesz w ogóle co czytasz?

    Z litości wytłumaczę jak krowie.

    Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
    rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

    Twoje widzimisię g... kogoś obchodzi.

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2017-07-28 15:39:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)

    A z czego to wnioskujesz geniuszu? Z tego że według niego inny sąd
    powinien rozpoznać sprawę? Kończyłeś prawo razem z Ziobro?

    --
    Sonn

  • 27. Data: 2017-07-28 15:39:58
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)

    Nie, pisałem teoretycznie, gdybym je popełnił zapłacił bym te pare
    groszy, a nie płacił adwokatowi grubej kasy itd

    To nie jest PRZESTEPSTWO tylko WYKROCZENIE

    A dlaczego nie mogą ustalić miejsca ? :)

    Pytanie z innej beczki, niech bedzie ze tam bedzie rozprawa, jezeli bede
    chcial sie zapoznac z materiałami to musze tam jechac, czy mozna za
    jakas oplata zeby mi je wyslali ew adwokatowi ?

  • 28. Data: 2017-07-28 16:25:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przecież żartuję - ale musisz uważać na rozpowiadanie, czego to nie zrobiłeś ;-)
    Co do meritum: jest to jedno ze skur..syństw procedury niestety. Generalnie chodziło
    o to, żeby obywatel się nie stawił i kolegium ds. wykroczeń (ówczesne, bo przepisy są
    stare) złóżone z emerytowanych ubeków milicjantów i ormowców mogło obywatela łatwo
    uj.bać.

    Możesz złożyć wniosek o kopie akt sprawy, po 1 zł/stronę, i doreczenie Tobie pocztą
    (opłatę za list z sądu masz juz w cenie ;).
    Lub pełnomocnik (profesjonalny lub ustawowy) na miejscu w czytelni może zrobić
    fotokopie.

    -----

  • 29. Data: 2017-07-28 16:33:03
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    przepisy są stare) złóżone z emerytowanych ubeków milicjantów i ormowców mogło

    Własnie chyba o to chodzi, zeby zapłacić i mieć z głowy, o nie..tak nie
    bedzie, jestem niewinny i nie zapłace.

> [...]
    (opłatę za list z sądu masz juz w cenie ;).
    > Lub pełnomocnik (profesjonalny lub ustawowy) na miejscu w czytelni może zrobić

    A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

  • 30. Data: 2017-07-28 16:39:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby chcieli liczyć
    kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania), jeden tom akt ma bodajże 200
    kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest zmienianie) plus załączniki w postaci akt
    postępowania przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden) czy
    więcej.
    Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

    Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich znaleźć, skoro
    rady adwokackie zakazują reklamy???

    -----