  • 1. Data: 2007-01-11 15:13:17
    Temat: Będę sprzątał żydowskie kamienice? - jestem oskarżony
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Prokuratura świdnicka mataczy.

    Po moim ostatnio złożonym zażaleniu z dnia 17.12.2006 r.,
    otrzymałem do wiadomości potwierdzenie z Prokuratury Rejonowej w
    Świdnicy z dnia 21.12.2006 r., o następującej treści:
    ,,Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    W załączeniu przesyłam ,,Zażalenie - Skargę" Pana Jarosława
    Niedźwieckiego z dnia 17.12.2006 r. na sposób prowadzenia dochodzenia
    o sygn. 1 Ds. 1061/06 (RSD 936/06), celem rozpoznania według
    właściwości.
    po. Prokurator Rejonowy
    Monika Kowalska"

    Na to pismo Prokuratura Okręgowa w Świdnicy odpisała Prokuraturze
    Rejonowej dnia 27.12.2006 r., informując mnie co następuje:

    ,,Pani Prokurator Rejonowy w Świdnicy
    W załączeniu zwracam przesłane w dniu 21.12.2006 r. do tutejszej
    Prokuratury Okręgowej pismo Pana Jarosława Niedźwieckiego z dnia
    17.12.2006 r. zatytułowane ,,Zażalenie - Skarga", albowiem jak
    wynika z jego treści, zawiera ono wniosek w przedmiocie dowodów
    rzeczowych zatrzymanych w sprawie 1 Ds. 1061/06, do którego
    rozpoznania właściwym jest prokurator nadzorujący postępowanie
    przygotowawcze. Treść tego pisma zawiera ponadto skargę na
    czynności funkcjonariuszy Policji prowadzących postępowanie
    przygotowawcze, której rozpoznanie również leży w kompetencji
    prokuratora nadzorującego sprawę.
    W związku z powyższym pismo Pana Jarosława Niedźwieckiego w tej
    części należy załatwić w trybie przewidzianym w odpowiednich
    przepisach postępowania karnego, a następnie akta postępowania
    przygotowawczego 1 Ds. 1061/06 proszę przekazać do tut. Prokuratury
    celem odniesienia się do wniosku w/wymienionego o objęcie tej sprawy
    nadzorem służbowym.
    p.o. Naczelnik
    Wydziału Postępowania Przygotowawczego
    Barbara Ezop
    Prokurator Prokuratury Okręgowej"

    W odpowiedzi na to, asesor Prokuratury Rejonowej Ewa
    Kotyra-Miklasiewicz wydała tego samego dnia 27.12.2006 r.
    Postanowienie w przedmiocie dowodów rzeczowych, utrzymujące w mocy
    zaskarżone postanowienie w przedmiocie dowodów rzeczowych,
    uzasadniając:
    ,,W złożonej do Prokuratury Okręgowej w Świdnicy skardze
    podejrzany wnosił o uchylenie postanowienia w przedmiocie dowodów
    rzeczowych z dnia 9.12.2006 r. wydane przez prowadzącego postępowanie
    przygotowawcze. Wobec tegoż, iż zatrzymany dysk twardy stanowi dowód
    rzeczowy w sprawie z uwagi na to, że zachował na sobie ślady
    przestępstw należało postanowić jak na wstępie i utrzymać w mocy
    zaskarżone postanowienie."

    Dzień później, dnia 28.12.2006 r. asesor Prokuratury Rejonowej Ewa
    Kotyra-Miklasiewicz wydała postanowienie o oddaleniu wniosku
    dowodowego z dnia 18.12.2006 r., o dokonanie czynności -
    uzupełnienie śledztwa - dochodzenia przez zasięgnięcie opinii
    językoznawcy Jana Miodka celem przedłożenia mu kwestionowanych
    tekstów, w kwestii rozumienia ich i wydania opinii, uzasadniając:
    ,,Wobec tego, iż wniosek jest nieprzydatny, należało postanowić
    jak na wstępie i go na tej podstawie oddalić. Podnieść również
    należy, że został złożony po upływie 3 dni od zaznajomienia z
    aktami postępowania, stąd wniosek, iż ma na celu jedynie
    przedłużenie postępowania."

    Oczywiście pani asesor PR w Świdnicy w postanowieniu tym ewidentnie
    kłamie, albowiem z aktami dochodzenia zapoznałem się dnia 15.12.2006
    r. i zgodnie z pouczeniem prowadzącego postępowanie policjanta, w
    trzy dni później, 18.12.2006 r. złożyłem zażalenie-skargę wraz z
    wnioskami.

    Wczoraj, tj. 10.01.2007 r. otrzymałem Zawiadomienie Prokuratury
    Rejonowej w Świdnicy z dnia 29.12.2006 r. Nr 1 Ds. 1061/06/s,
    informujące mnie, iż:
    ,,Sekretariat Prokuratury zawiadamia Pana jako oskarżonego, że w
    dniu dzisiejszym został przesłany do Sądu Rejonowego w Świdnicy VI
    Wydział Grodzki, akt oskarżenia - przeciwko Jarosławowi
    Niedźwieckiemu oskarżonemu, o popełnienie przestępstwa z art. 256
    kk i inni"

    Tym sposobem Prokuratura Rejonowa w Świdnicy chce uniknąć
    kontrolnego sprawdzenia mojej skargi na sposób prowadzenia
    postępowania przez Prokuraturę Okręgową, do czego została
    zobligowana. Mnie te matactwa nie dziwią, albowiem to pani prokurator
    Prokuratury Rejonowej w Świdnicy wydała pisemne polecenie dla
    prowadzących postępowanie policjantów, wystąpienia do Gminy
    Wyznaniowej Żydowskiej z prośbą, ,,czy nie poczują się stroną
    pokrzywdzoną" w sprawie prowadzonej przeciwko mnie przez świdnicką
    policję pod nadzorem Prokuratury Rejonowej.

    To Prokuratura Rejonowa w Świdnicy podżega Żydów do nienawiści do
    Polaków (w mojej osobie) i wywierała naciski na policjantów, co
    zeznałem już na jednym z przesłuchań. Mam nadzieję, że dojdzie do
    konfrontacji, o co będę ewentualnie wnioskował.

    Jak tylko otrzymam akt oskarżenia z sądu, nie omieszkam poinformować
    użytkowników grup dyskusyjnych, jakie to w końcu teksty są
    niedopuszczalne w ocenie prokuratury świdnickiej, do wyrażania
    (moich) poglądów i wolności słowa. Prokuratura świdnicka z
    pewnością uzasadniła, że ubecka cenzura grup dyskusyjnych jest w
    Polsce ,,zgodna z prawem".

    boukun
    http://boukun-pl.blogspot.com/

  • 2. Data: 2007-01-11 16:27:39
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    a mógłbys tak w skrócie napisac o co chodzi w tym wszytskim, bo tych pism
    jest tyle, że ciężko sie połapac o co chodzi i od czego sie zaczeło.

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2007-01-11 17:12:09
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:eo5ohp$ha6$1@choszczno.cho.vectranet.pl...

    > a mógłbys tak w skrócie napisac o co chodzi w tym wszytskim, bo tych pism
    > jest tyle, że ciężko sie połapac o co chodzi i od czego sie zaczeło.

    Czemu przeszkadzasz czubkowi pływać w szambie??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-01-12 00:19:32
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> wrote in message

    > a mógłbys tak w skrócie napisac o co chodzi w tym wszytskim, bo tych pism
    > jest tyle, że ciężko sie połapac o co chodzi i od czego sie zaczeło.

    NNNNNIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

  • 5. Data: 2007-01-12 15:29:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Przemek Lipski napisał(a):
    > a mógłbys tak w skrócie napisac o co chodzi w tym wszytskim, bo tych pism
    > jest tyle, że ciężko sie połapac o co chodzi i od czego sie zaczeło.
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Zaczęło się od wyrażania moich poglądów na internetowych grupach
    dyskusyjnych do tego celu utworzonych. Prokuratura świdnicka jest
    przeciwna, że używam w swoich wypowiedziach czasami czasownika od
    słowa "Żyd". Najprościej jest przejść do tego opisu:
    http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/zlikwiduj-ydzi
    -internetowe-grupy.html
    boukun