  • 1. Data: 2007-11-09 11:30:02
    Temat: Fundusz remotowy - dobrowolny czy obowiązkowy?
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące funduszu remontowego. Konkretnie
    tego, czy jest on obowiązkowy czy dobrowolny? W wspólnocie
    do której należę około połowy członków nie płaci na ten
    fundusz. Starsi ludzie - "bo nie mają pieniędzy", młodzi -
    "bo nic się nie dzieje", jeszcze inni - po prostu "bo nie".

    P.o. prezesa wspólnoty rozkłada ręce twierdząc, że nic z
    tym nie może zrobić bo nie ma jak_czym zmusić ich do
    płacenia.

    Jak to w końcu jest z tym funduszem? Można bezkarnie
    nie płacić?

    Dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Obowiązkowa przyjemność jest nieprzyjemnym obowiązkiem.

  • 2. Data: 2007-11-09 14:15:06
    Temat: Re: Fundusz remotowy - dobrowolny czy obowiązkowy?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > tym nie może zrobić bo nie ma jak_czym zmusić ich do
    > płacenia.
    >
    > Jak to w końcu jest z tym funduszem? Można bezkarnie

    Jezeli wspolnota podjela uchwale o placeniu to trzeba placic

    Fantom

  • 3. Data: 2007-11-09 18:44:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to w końcu jest z tym funduszem? Można bezkarnie
    > nie płacić?
    >
    > Dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.

    To jest taki sam składnik opłat jak inne rzeczy. Wspólnota może wystapić do
    sądu przeciwko osobom z zaległościami.

    marekz