  • 1. Data: 2007-11-08 20:24:12
    Temat: K.p.k - jak zablokowac kasę na koncie ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Stan faktyczny jest z grubsza taki. Byl sobie pelnomocnik, ktory sprzedzal
    za kogos dom (zgodnie z pelnomocnictwem), przyjal na swoje konto calkiem
    spora sumke, ale nie przekazal jej mocodawcy.
    Dostal juz zarzut z 284/2 k.k. A teraz powstaje pytanie w jakis sposob,
    dzialajac na gruncie kpk, mozna "zablokowac" te kase, zeby pelnomocnik jej
    gdzies nie puscil dalej (do wyroku jeszcze ho ho), bo jak pojdzie to juz
    raczej nie wroci.

    Da rade postanowieniem o zatrzymaniu rzeczy ? W sumie to art 217 kpk sredni
    do tego pasuje.

    Cezar

  • 2. Data: 2007-11-08 20:33:26
    Temat: Re: K.p.k - jak zablokowac kasę na koncie ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cezar pisze:

> [...]
    pelnomocnik jej
    > gdzies nie puscil dalej (do wyroku jeszcze ho ho), bo jak pojdzie to juz

    To co to za prokurator który nie wie co robić?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-11-08 21:08:34
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Cezar pisze:
> [...]
    > raczej nie wroci.
    >
    > Da rade postanowieniem o zatrzymaniu rzeczy ?

    a dlaczego nie zabezpieczenie majątkowe?

    KG

  • 4. Data: 2007-11-09 00:52:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Tymczasowe zajęcie mienia - ale to powinien wiedzieć policjant czy
    prokurator.

  • 5. Data: 2007-11-09 08:13:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Tymczasowe zajęcie mienia - ale to powinien wiedzieć policjant czy
    > prokurator.

    Ale dlaczego tymczasowe ??
    Zwykłe.

  • 6. Data: 2007-11-09 09:49:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale dlaczego tymczasowe ??
    > Zwykłe.

    W postępowaniu karnym nie ma zwykłego. Nie można również tych pieniędzy
    potraktować jako dowód w sprawie, bo dowodem są dokumenty świadczące o
    samej transakcji.

  • 7. Data: 2007-11-09 13:37:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > W postępowaniu karnym nie ma zwykłego.

    Jest.
    Zwykłe - 291 kpk
    Tymczasowe - 294 kpk
    O to mi chodziło, ale może czepiam się słówek.

  • 8. Data: 2007-11-09 14:34:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jest.
    > Zwykłe - 291 kpk
    > Tymczasowe - 294 kpk

    295 raczej

    > O to mi chodziło, ale może czepiam się słówek.

    Nie, no masz rację w sumie. Nie pomyślałem o tym, bo tego tymczasowego
    zajęcia z 295 dokonuje się tylko na rzeczach ruchomych.