  • 1. Data: 2005-11-03 08:04:13
    Temat: przejecie mieszkania od bylych wlascicieli
    Od: "Andrzej" <N...@p...onet.pl>

    Kupilem mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe. Mam akt notarialny, wszystkie
    niezbedne formalnosci sa pozalatwiane, byle wlascicielki otrzymaly 100% ceny
    mieszkania. 14 listopada mam przejecie mieszkania (w mieszkaniu, ktore
    nabylem, mieszkaja jeszcze byle wlascicielki - zgodnie
    z zawarta umowa najpozniej do 14 listopada). Co nalezy zrobic w momencie gdy
    14 listopada nie beda chcialy sie wyprowadzic (np. zabarykaduja sie i beda
    ignorowaly slowne komunikaty pod ich adresem, albo beda nieobecne w
    mieszkaniu). Slyszalem cos o komorniku sadowym, jaka jest dokladna
    procedura, gdzie szukac informacji, w jaki sposob dziala komornik sadowy w
    tym przypadku. Pod adresem komornika sklada sie wniosek?

    Pozdr.
    Andrzej