  • 11. Data: 2007-02-23 11:29:24
    Temat: Re: Fryzjer damski, fryzjer meski.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.tn66ygnwrgp2nr@sempron...

    > Dlaczego klub nie moze dokonywac selekcji a fryzjer moze?

    to skup sie bardziej na przykladzie chirurga, czy zwykly chirurg moze ci
    odmowic dokonania opercji neurochirurgicznej na twoim mozgu?

    w koncu i to i to chirurg

    tu chodzi o specjalizacje, taki fryzjer czy fryzjerka damska moze ostrzyc
    faceta, a pewnie, ale jak od lat strzyze kobiety, to jak myslisz, dobrze
    po mesku ostrzyze faceta, czy moze niekoniecznie, a co jesli klient sie
    spieni jak zobaczy na swojej glowie jakas damska fryzurke?

  • 12. Data: 2007-02-23 11:30:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tzn. jaki?

    specjalizacja

  • 13. Data: 2007-02-23 12:55:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-02-2007 o 12:29:24 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > myslisz, dobrze po mesku ostrzyze faceta, czy moze niekoniecznie, a co
    > jesli klient sie spieni jak zobaczy na swojej glowie jakas damska

    To juz nie jest kwestia specjalizacji. Szukalem wszedzie takowej ale nie
    znalazlem (szkoli sie technika ogolnego a nie specjalizowanego na
    konkretne fryzury). Z chirurgiem problemu nie bedzie - specjalizacje sa
    regulowane przez prawo, lekarze maja swoje regulaminy, ustawy i etyke ...
    a fryzjer?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-02-23 12:59:03
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-02-2007 o 12:30:19 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > specjalizacja

    Juz sprawdzilem kilka szkol fryzjerskich i zadna z nich nie szkoli
    fryzjerow ze specjalizacjami: fryzjerstwo damskie lub fryzjerstwo meskie.
    Dla mnie byloby wygodniej zaplacic normalna stawke 'kobieca' za opitolenie
    glowy maszynka do golenia ... takie rzeczy owczarze nawet potrafia ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 15. Data: 2007-02-23 12:59:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 13:55:26 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

> [...]
    > konkretne fryzury). Z chirurgiem problemu nie bedzie - specjalizacje sa
    > regulowane przez prawo, lekarze maja swoje regulaminy, ustawy i etyke

    Wiesz co, albo trolujesz albo udajesz na czym polega specjalizacja w tym
    przypadku.
    To jest troszkę jak z adwokatem, który np. nie lubi karnego, przychodzi
    do niego klient, a adwokat się raczej uchyla.
    Albo idziesz do murarza, żeby Ci nagrobek postawił, a on mówi, że pewnie
    by umiał ale nigdy tego nie robił bo się specjalizuje w garażach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 16. Data: 2007-02-23 13:01:31
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 11:18, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:

    > Ginekolog to zupelnie inna para kaloszy. Raz - ginekolog nie bedzie mial
    > wystarczajacej wiedzy.

    A skad wiesz? Moze ma wiedze, tylko bezczelnie nie chce Cie obsluzyc?

  • 17. Data: 2007-02-23 13:45:22
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> naskrobał/a w

    > za opitolenie glowy maszynka do golenia ... takie rzeczy owczarze
    > nawet potrafia ;)

    To idź do owczarza i przestań trollowac.

    Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Have faith in God, but believe in Antimatter.

  • 18. Data: 2007-02-23 13:59:53
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 23 Lut, 11:36, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:

    > Skoro klub tylko dla kobiet nie ma prawa bytu, czemu fryzjer damski moze?

    Moze ktos nie lubi strzyc mezczyzn. Nie jest to wystarczajacy powod?
    Przeciez do interesu mu sie nie dokladales, wiec jakim prawem
    wymagasz, zeby mial obowiazek swiadczyc Ci uslugi?

  • 19. Data: 2007-02-23 14:15:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To juz nie jest kwestia specjalizacji.

    a skad wiesz, jestes fryzjerem?
    jesli latami strzyze tylko kobiety, to jak ma ostrzyc faceta?
    nie chce zrobic mu bajzlu na glowie wiec odmawia, i trzebaby bylo byc
    czubem aby sie upierac przy swoim ;)

  • 20. Data: 2007-02-23 14:42:53
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-23, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > A nie wydaje Ci się, że specjalizacja to jest uzasadniona przyczyna?
    > Pójdziesz do KPMG, żeby Ci oszacowali koszt zmiany opon w aucie na letnie?

    Prosze Cie, to nie jest specjalizacja jak np. ginekolog czy chirurg. Jak
    chodzisz do szkoly fryzjerskiej to nie otrzymujesz dyplomu z fryzjerstwa
    damskiego czy meskiego tylko ogolnie, z fryzjerstwa. To ze ktos sobie
    potem mowi, ze specjalizuje sie w strzyzeniu kobiet to jego wlasny
    wymysl, umie tez strzyc mezczyzn skoro szkole fryzjerska skonczyl.

    Podales glupi przyklad, KPMG nie ma w ofercie szacowania kosztu zmiany
    opon, natomiast fryzjerzy maja w swojej ofercie strzyzenie, mycie,
    modelowanie. I odmowienie komus tego strzyzenia, mycia, modelowania
    tylko ze wzgledu na to ze jest mezczyzna, a fryzjer lubi strzyc kobiety
    nie jest wystarczajacym powodem.

    --
    Tomasz Trystula