  • 1. Data: 2007-02-22 22:49:14
    Temat: ILE TRWA WYRABIANIE DOWODU OSOBISTEGO?BO TRACĘ CIERPLIWOŚĆ!
    Od: k...@o...pl

    Wyrabiam Dowód Osobisty już ponad 7 MIESIĘCY!!!Data wystawienia
    formularza to:13.07.2006r.a data odbioru dowodu to:14.08.2006r.,a jest
    już 23.02.2007r.!!!!!!!!!!!!!!!!!Wiem,ze ustawowo wyrabia sie dowód w
    30 dni!!!Gdzie powinnam to zgłosić?ide 27go porozmawiać o tym z
    Burmistrzem Miasta....Czy powinni mi zadość uczynić????A problem wziął
    sie stąd,że nagle się okazało,ze jestem jako dwie osoby o różnym
    nazwisku i z różnym peselem.Kto do cholery porobił takie błędy???I nic
    mnie to nie obchodzi...ja chce tylko swój Dowód...POMÓŻCIE....MOJA
    CIERPLIWOŚĆ DOBIEGŁA KOŃCA mój adres:k...@o...pl........niedługo
    szykuje mi sie wyjazd........ciekawe co wtedy???zwrócą mi kase za
    niezrealizowane plany?np.jeśli czeka na mnie gdzieś praca.......a ja
    sie jej nie moge podjąć z winy Urzędu i braku nowego dowodu i tego,że
    paszportu nie moge wyrobić?:(

  • 2. Data: 2007-02-22 22:53:45
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Użytkownik wrote: