  • 1. Data: 2007-02-22 19:58:55
    Temat: Koszty sadowe zwrot
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    . W jaki sposob mam w sadzie domagac sie zwrotu kosztow dojazdu(z Lublina do
    Zamoscia, okolo 100km)wlasnym samochodem.(nie moge jechac pks-em a ni
    pociagiem bo by mi to caly dzien zajelo a musze wracac szybko do Lublina bo
    firma, malutkie dziecko w domu i 2jka starszych i masa innych obowiazkow

    Jak mam udowodnic utrcone zarobki(dzialalnosc gospodarcza, dowoze kwiaty na
    zamowienie, pod wskazany adres i to w godzine od zamowienia, a jak ktos
    zamowi jak bede w Zamosciu to nie wykonam zlecenia i trace zarobek)tak samo
    trace zarobek bo nie jestem w firmie i musze komus zaplacic za to ze za mnie
    bedzie pracowal

    Z tego co wyczytalem zwrot utraconych zarobkow to max 30 zl to dla mnie jest
    smieszne jak moja firma dziennie kolo 200zl zarabia

    Adas

  • 2. Data: 2007-02-22 19:59:19
    Temat: Re: Koszty sadowe zwrot
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Adas napisał(a):
> [...]
    > firma, malutkie dziecko w domu i 2jka starszych i masa innych obowiazkow

    nie, dostaniesz zwrot kosztów według ceny biletu
    o ile w ogóle Ci przysługuje

> [...]
    > trace zarobek bo nie jestem w firmie i musze komus zaplacic za to ze za mnie

    to my mamy wiedzieć? wykaż te 200 zł dziennie

    > Z tego co wyczytalem zwrot utraconych zarobkow to max 30 zl to dla mnie jest
    > smieszne jak moja firma dziennie kolo 200zl zarabia

    ok.80, a nie trzydzieści

    KG