  • 1. Data: 2007-02-22 17:57:31
    Temat: koszta rozprawy
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Jestem zdecydowany zalozyc sprawe TU w sadzie, z jakiemi kosztami
    musze sie liczyc? Gdzie isc? Co zalatwic?

  • 2. Data: 2007-02-22 19:55:04
    Temat: Re: koszta rozprawy
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jestem zdecydowany zalozyc sprawe TU w sadzie, z jakiemi kosztami
    > musze sie liczyc? Gdzie isc? Co zalatwic?

    jutro mam 3 sprawy, kazda przeciwko innemu TU.

    musisz zlozyc pozew cywilny w sadzie grodzki albo rejonowy
    na poczatek koszty to wpis(zalezy jaka kwota sporu)
    pozniej na sprawie biegly(zalezy co za szkode miales

    Adas

  • 3. Data: 2007-02-23 13:59:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adas napisał(a):

    > musisz zlozyc pozew cywilny w sadzie grodzki albo rejonowy

    A sąd grodzki to nie sąd rejonowy?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-02-25 06:31:35
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    On 22 Lut, 20:55, "Adas" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na poczatek koszty to wpis(zalezy jaka kwota sporu)
    > pozniej na sprawie biegly(zalezy co za szkode miales

    Powiedz mi Adas jeszcze czy oplaca sie w takich sprawach brac
    prawnika... jestem juz przygotowany, mam spisane odpowiednie art.,
    dokladnie preanalizowalem zapisy prawne w tych sprawach... Kwota o
    jaka miala by sie toczyc sprawa to 23tys zl. + odsetki