  • 41. Data: 2006-11-10 23:38:39
    Temat: Re: Fiskus sprawdzi twój telewizor
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej32ap$mot$1@nemesis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Podaj mi podstawę prawną.
    Przeczytałem.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2006-11-10 23:45:07
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    news:ej327s$pkd$1@news.dialog.net.pl...
    > Czy ty naprawdę jesteś upośledzony? Sam beneficjent ustawy mówi ci jasno
    > co jego obszarowi oddziaływania podlega a ty uważasz, że wiesz lepiej od
    > niego?

    Nie mam zamiaru odpowiadać na twoje "jesteś uposledzony" itp. ale napiszę
    ostatni raz:

    PODAJ PODSTAWĘ PRAWNĄ!!!

    Co z tego że jakaś pani Żebrowska napisała ze wg niej jest tak skoro w
    ustawie jest cos innego? Przyjdzie za miesiąc inna pani Kowalska i powie że
    pani Żebrowska bredziła a wszyscy mają zapłacić odsetki.
    pozdrawiam

  • 43. Data: 2006-11-10 23:45:27
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Przeczytałem.

    Skoro przeczytałeś to podaj
    pozdrawiam

  • 44. Data: 2006-11-10 23:57:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej334k$nov$1@nemesis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Nie mam zamiaru odpowiadać na twoje "jesteś uposledzony" itp. ale napiszę
    > ostatni raz:
    > PODAJ PODSTAWĘ PRAWNĄ!!!
    Nie wrzeszcz synu. Kogo obchodzi jakie ty masz zamiary? Czego podstawę
    prawną? Czytać nie umiesz, czy jak? Myślisz, że ja cię tu za darmo uczyć
    będę i prostował twoje wyobrażenia, jak zapisy aktów prawnych rozumieć? A
    jazda po tłumaczenie do KRRiT jak masz wątpliwości.

    > Co z tego że jakaś pani Żebrowska napisała ze wg niej jest tak skoro w
    > ustawie jest cos innego?
    Co z tego, że jakiś niedouk "myśli", że wie lepiej?
    Olewa się go i tyle.

    Jotte

  • 45. Data: 2006-11-11 00:05:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej334k$nov$2@nemesis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Skoro przeczytałeś to podaj
    Niepotrzebnie wdałem się w debilną gadkę.
    Naprawię to szybko.
    Źródła podałem. Nie rozumiesz - to spadaj, guzik mnie to obchodzi.
    I to będzie na tyle.

    Jotte

  • 46. Data: 2006-11-11 00:06:11
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

> [...]
    > będę i prostował twoje wyobrażenia, jak zapisy aktów prawnych rozumieć? A
    > jazda po tłumaczenie do KRRiT jak masz wątpliwości.

    Hehe, zabrakło argumentów :)
    EOT
    pozdrawiam

  • 47. Data: 2006-11-11 00:20:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej34bg$pg7$1@nemesis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > Hehe, zabrakło argumentów :)
    Zrozum bałwanie - to nie jest kwestia twojej interpretacji. KRRiT określiła
    oficjalnie i jasno za co trzeba wg niej (czyli bezpośrednio zainteresowanej
    instytucji) płacić tzw. abonament. Twoje zdanie jest tu bez znaczenia.
    Napisałeś na ten temat pierdoły wprowadzając w błąd tę część czytelników
    grupy, która nie zauważyła lub nie miała możliwości zauważyć, że zwyczajnie
    nie masz pojęcia o czym piszesz. Należało to sprostować, co uczyniłem.
    Jasne?

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2006-11-11 00:36:06
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Zrozum bałwanie - to nie jest kwestia twojej interpretacji.

    EOT i na dodatek PLONK

  • 49. Data: 2006-11-11 00:38:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej35uk$rho$1@atlantis.news.tpi.pl Huckleberry
    <n...@p...onetonet.pl> pisze:

    > EOT i na dodatek PLONK
    A kogo to, głupku, obchodzi?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2006-11-11 03:45:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >W wiadomości news:ej35uk$rho$1@atlantis.news.tpi.pl Huckleberry

    > A kogo to, głupku, obchodzi?

    Daj sobie spokój.
    Jak chce to niech płaci abonament od każdej komórki w domu jak ma ochotę.
    Może dzięki niemu będzie jeden ciekawy film więcej w telewizji.