eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma zajmująca się odszkodowaniami › Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Date: Wed, 28 Mar 2012 19:27:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <o...@p...home>
    References: <o...@p...home> <jksurq$9v7$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...home> <jkt37d$gbn$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org>
    <26sks6heeu1m$.1f451hoe6gtqk$.dlg@40tude.net>
    <jkuvot$gsd$1@inews.gazeta.pl> <o...@p...home>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-206-209.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1332955728 29438 77.254.206.209 (28 Mar 2012 17:28:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2012 17:28:48 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Opera Mail/11.62 (Win32)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:700855
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28.03.2012 o 17:26 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał
    > o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma
    > mogłaby pracować.

    Ale chcemy tak zrobić i robimy. Nawet na odczepne zapłaciliśmy faktury
    proforma za kilak domen których nie chcemy.

    Chodzi o to że ta firma sama wymyśla ze nie ma jakiejś wpłaty , a
    księgowość jest w Niemczech i maja to głęboko i trzeba im udowadniać, a
    samo zaksięgowanie dowolnej wykupionej usługi przy przelewie płatności
    elektronicznej, trwa 3-5 dni roboczych!

    A dziś dostaliśmy maila:

    Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer
    rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012
    zwrócona na Pańskie konto bankowe.
    Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
    Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

    I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc!

    > Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.

    Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!


    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1