  • 21. Data: 2008-05-27 20:16:50
    Temat: Re: Firma windykacyjna
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 27 Maj, 22:09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > że dłużnik może uchylić się od zaspokojenia roszczenia i ma sie to nijak
    > do prawa dochodzenia wierzytelności na drodze sądowej.
    > Wierzyciel jak najbardziej może dochodzić wierzytelności na drodze
    > sądowej. Ba nawet sprawę wygra, dostanie tytuł i komornik go jak
    > najbardziej wykona.  Z tym, że dłużnik może się od tego uchylić, ale
    > musi to zrobić. Samo nie zrobi się nic.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    I jeśli o to chodzi, to wszyscy się zgadzają. Kuba napisał wyraźnie
    (cytat poniżej), że uwzględnienie zarzutu przedawnienia może nastapić
    tylko na wniosek. Oczywiście niefortunnie myśl sformułował (nie
    oznacza to niedopuszczlności drogi sądowej), ale nie popełnił żadnego
    zasadniczego błędu. Niepotrzebnie tak czepiasz się cytatów z jego
    wypowiedzi.

  • 22. Data: 2008-05-27 20:22:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:

> [...]
    > oznacza to niedopuszczlności drogi sądowej), ale nie popełnił żadnego
    > zasadniczego błędu. Niepotrzebnie tak czepiasz się cytatów z jego

    to niech lepiej czyta co pisze, żeby mniej było takich niefortunnych
    wypowiedzi bo włos na głowie dęba staje,

  • 23. Data: 2008-05-27 20:59:51
    Od: Norbert <n...@U...com>

    m...@g...com pisze:

    > Sugerujesz, że się pomylił? Roszczenie przedawnione faktycznie nadal
    > istnieje (wierzyciel może domagać się zapłaty) a jedynie podniesienie
    > zarzutu przedawnienia powoduje oddalenie powództwa.

    To znaczy ze mam cos pisac do nich czy poprostu nic nie robic i czekac?
    Jesli przyjdzie wezwanie dla ojca do sadu to stawic sie z pismem
    podpisanym przez niego ze ojciec uwaza sprawe za przedawniona i to
    kończy sprawe?
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2008-05-27 22:04:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:

> [...]
    > Jesli przyjdzie wezwanie dla ojca do sadu to stawic sie z pismem
    > podpisanym przez niego ze ojciec uwaza sprawe za przedawniona i to

    Nie korespondować z Justysia, bo szkoda czasu.
    No chyba, że chcesz ich złapać na jakimś potknięciu.
    Może nie z pismem od niego, co z pełnomocnictwem od niego dla ciebie,
    wówczas sam to będziesz mógł powiedziec w imieniu ojca.
    Narazie sie nie denerowować tylko czekac na pisemko z sadu.
    Albo nigdy nie przyjdzie, alob jak przyjdzie, to będziesz miał jeszcze
    sporo czasu na załatwienie tego.

  • 25. Data: 2008-05-27 23:57:37
    Od: Norbert <n...@U...com>

    witek pisze:

> [...]
    > Narazie sie nie denerowować tylko czekac na pisemko z sadu.
    > Albo nigdy nie przyjdzie, alob jak przyjdzie, to będziesz miał jeszcze

    Wielkie dzieki.
    Pozdrawiam.

  • 26. Data: 2008-05-28 00:21:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Naprawdę tak było napisane? ;)

    Przez tego typu ludzi? Czemu nie ;->

  • 27. Data: 2008-05-28 12:23:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek wrote:

    > ???

    Johnson zwrócił ci uwagę na subtelną róznicę między "można" a "wolno".

    p. m.

  • 28. Data: 2008-05-28 21:21:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2008 17:04:23 -0500, witek napisał(a):

    > Nie korespondować z Justysia, bo szkoda czasu.
    > No chyba, że chcesz ich złapać na jakimś potknięciu.

    Ja korespondowałem z IJ a nie oni ze mną, oni potrafią wysyłać tylko swoje
    standardowe szablony, których mają zaledwie kilka i nic rozsądnego ci nie
    napiszą. Przykładowo ja, dałem im niepowtarzalną szansę na wniesienie
    sprzeciwu i obalenia moich racji i co... ? i nic... nie skorzystali...
    olali mnie, więc ja ich teraz też olewam...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Granica PL/UA: http://tiny.pl/nvbp