  • 1. Data: 2008-05-27 05:31:50
    Temat: Karta graficzna z usa - czy możliwe ze zatrzymali ją do oclenia?
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam kupiłem na ebayu kartę graficzna
    wartosci 55 USD którą sprzedajacy
    wysłał mi upsem.
    Karta idzie już miesiąc, sprzedający wysłał mi dowód nadania
    karty.
    Trudno mu coś zarzucić.
    Czy to możliwe ze tu zatrzymano ją do oclenia ?
    Gdzie moze dzwonić w takiej sprawie dowiedziec się czy przypadkiem gdzies
    nie leży na magazynie celnym ?

    Z góry serdeczne dzięki

  • 2. Data: 2008-05-27 05:49:53
    Od: ">CCCP<" <n...@c...pl>

    UPS ma tracking paczek w Internecie mozesz sprawdzic co sie z paczka dzieje
    !

  • 3. Data: 2008-05-27 08:54:26
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > karty.
    > Trudno mu coś zarzucić.
    > Czy to możliwe ze tu zatrzymano ją do oclenia ?

    Możliwe, a nawet prawie pewne.

    > Gdzie moze dzwonić w takiej sprawie dowiedziec się czy przypadkiem gdzies
    > nie leży na magazynie celnym ?

    Celnicy na Okęciu. Ale nasz UPS Cię o tym zawiadomi.