  • 1. Data: 2008-05-27 07:29:14
    Temat: rejestr skazanych a wyrok ograniczenia wolnosci.
    Od: K <...@...c>

    witam,

    dawno temu (1998) z mlodzienczej glupoty zrobilem cos co skonczylo sie
    dla mnie wyrokiem ograniczenia wolnosci w postaci odpracowania 480
    godzin w czynie spolecznym w ciagu dwunastu miesiecy. odpracowalem 260h,
    ale nie w ciagu tych dwunastu miesiecy, tylko w ciagu przynajmniej 2,5
    roku. jako ze przez ten caly okres sie uczylem, potem studiowalem
    jednoczesnie prowadzac wlasna dzialanosc gosp. do dzis, wyrok w styczniu
    tego roku zamieniono mi na 1700 pln grzywny.

    wyrok jest za "wyludzenie poswiadczenia nieprawdy od funkcjonariusza
    publicznego"

    pytanie moje: czy z takim wyrokiem widnieje w rejestrze skazanych czy
    nie ? bo dochdoza do mnie sprzeczne informacje (w tym od policji) ze
    dopiero wyrok pozbawiajacy wolnosci, kwalifikuje mnie do wpisu do ewidencji.

  • 2. Data: 2008-05-27 07:32:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > czy z takim wyrokiem widnieje w rejestrze skazanych czy nie ? bo dochdza
    > do mnie sprzeczne informacje (w tym od policji) ze dopiero wyrok
    > pozbawiajacy wolnosci, kwalifikuje mnie do wpisu do ewidencji.

    Jest ustawa co mówi o KRK i tam szukaj. Zobacz też w kk (zatarcie skazania)

  • 3. Data: 2008-05-27 07:38:08
    Od: K <...@...c>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Jest ustawa co mówi o KRK i tam szukaj. Zobacz też w kk (zatarcie skazania)

    co to jest KRK ? ;]

  • 4. Data: 2008-05-27 07:40:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    co to jest KRK ? ;]

    Krajowy Rejsetr Karny
    http://www.ms.gov.pl/krk/krk.php

  • 5. Data: 2008-05-27 07:48:24

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > co to jest KRK ? ;]
    >
    > Krajowy Rejsetr Karny
    > http://www.ms.gov.pl/krk/krk.php

    tak, znalazlem juz wczesniej dlatego wycofalem wiadomosc.
    dzieki, jakby ktos mial podobne pytania, to:

    http://forumprawne.org/o,9,57245.html