eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma jako konsument › Firma jako konsument
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Firma jako konsument
    Date: Thu, 16 Jul 2015 10:29:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 10
    Message-ID: <mo7q1c$ijj$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host9317925075.interoswiecim.static.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1437035372 19059 93.179.250.75 (16 Jul 2015 08:29:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jul 2015 08:29:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749343
    [ ukryj nagłówki ]

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej daje klientowi
    możliwość zwrotu towaru kupionego wysyłkowo.
    A jak jest w przypadku zakupu "na firmę"?
    Kupiłem wentylator, żeby trochę przechłodzić biuro i okazał się wadliwy.
    Czy jako podmiot gospodarczy mogę żądać zwrotu pieniędzy, tak jak klient
    "prywatny"?
    Nadmienię, że zdecydowanie występuję tu, jako konsument tego
    wentylatora, gdyż nie jest on dla mnie ani materiałem, czy surowcem, ani
    też towarem handlowym.
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1