eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFaszyści - i znowu prawo jest do bani › Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
    Subject: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN
    propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Date: Tue, 23 Jan 2018 16:28:20 +0100

    W dniu 2018-01-23 o 02:41, A. Filip pisze:
    > Skoro taka Agora S.A. ma dostać 370_000 za prostowanie na łamach jej
    > pism po tym jak (z własnej inicjatywy) w tych pismach upowszechniła
    > "zniesławienie" Wellman to chyba ta (bardzo) wysoka kwota w pełni
    > odpowiada temu jak niezwykle szerokie musiało to być upowszechnienie?
    > Ja nawet nie śmiem sugerować że Agora S.A. ściąga z klientów opłaty
    > (znacznie) przewyższające wartość usługi. Toż to by mogło wyglądać
    > jak zniesławienie! ;-)

    Zobaczcie jaka różnica jest w karach sądowych:

    Kuba Wojewódzki ponad rok temu udzielił wywiadu portalowi playboy.pl, w
    którym wyznał między innymi to, że Małgorzata Rozenek-Majdan "weszła do
    show-biznesu jak do agencji towarzyskiej". Prezenterka zapowiedziała
    proces, a kilka miesięcy temu magazyn "Flesz" napisał, że zapadł już
    wyrok i Kuba Wojewódzki za swoje słowa będzie musiał ponieść karę w
    wysokości 30 tys. złotych, które mają zostać przekazane na Fundację TVN
    "Nie jesteś sam". Co więcej, przeprosiny dziennikarza mają pojawić się
    na stronie internetowej czasopisma "Playboy". Całą sytuację dopiero
    teraz skomentował sam zainteresowany.

    Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym
    kraju?
    Jak myślicie?

    --
    animka