  • 1. Data: 2004-09-15 15:50:05
    Temat: Fałszywe wpisy w protokole zajęcia ruchomości
    Od: "JanuszS" <g...@p...pl>

    Witam. Pomocy.

    Czy jeśli został zajęty samochód, byli świadkowie zajęcia kłócący się z
    komornikiem, była interwencja policji, a w protokole zajęcia samochodu
    przysłanym pocztą :) komornik nie wymienia tych świadków, tylko wpisuje
    jakiegos domniemanego "dozorcę" to jest to fałszerstwo? Czy mogę żądać
    wydania samochodu, ewentualnie walczyć sądowo z komornikiem? Jakie pismo
    można napisać aby sąd przyjął, że jest to podawanie nieprawdziwych
    informacji przez komornika?
    Pomóżcie proszę, walczę o samochód, i to nie byle jaki, ktoś chce fotkę? :)

    Pozdrawiam JanuszS.

  • 2. Data: 2004-09-16 20:21:38
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "JanuszS" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacji przez komornika?
    > Pomóżcie proszę, walczę o samochód, i to nie byle jaki, ktoś chce fotkę?
    :)

    > Pozdrawiam JanuszS.

    skarga na czynność komornika