  • 1. Data: 2004-09-15 14:33:35
    Temat: zniesławienie
    Od: "Valéria" <v...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    mam pytanie odnośnie § 1 Art 212 Kodeksu
    czy pod ten paragraf podlega pisanie na forum internetowym wysoce
    obraźliwych
    rzeczy na czyjś temat i chęć podania przez autora dokładnych danych
    obrażanej przez niego osoby?

    dziekuję za odpowiedź
    pozdrawiam
    Valeria

  • 2. Data: 2004-09-15 15:32:36
    Temat: Re: zniesławienie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > obraźliwych
    > rzeczy na czyjś temat i chęć podania przez autora dokładnych danych

    a mozesz zacytowac? Bo juz jakis czs temu pojawil sie tutaj podobny post,
    autor twierdzil ze ktos mu grozil, (byly bluzgi) jednak do nic wspolnego z
    grozba nie mialo.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-15 17:42:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek R. wrote:
    > a mozesz zacytowac? Bo juz jakis czs temu pojawil sie tutaj podobny post,
    > autor twierdzil ze ktos mu grozil, (byly bluzgi) jednak do nic wspolnego z
    > grozba nie mialo.

    przeciez tu nie o groźbę chodzi

    KG

  • 4. Data: 2004-09-15 18:30:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > przeciez tu nie o groźbę chodzi

    Wiem o tym, ale sa tacy co sie obrazaja za "nie lubie Cie" :)

    dlatego jestem ciekaw jakie to byly bluzgi.

    P.

  • 5. Data: 2004-09-16 06:46:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiem o tym, ale sa tacy co sie obrazaja za "nie lubie Cie" :)
    >
    > dlatego jestem ciekaw jakie to byly bluzgi.

    no tak jak myslalem, otrzymalem wiadomosc na priv, nie widze w tym nic
    obrazliwego.
    Moze jakis ciekawszy fragment otrzymam.

    P.

  • 6. Data: 2004-09-16 07:45:51
    Od: jarzabek <jarzabek@spcim_gorny.oraz.kij_ci_w_oko.pl>

    Użytkownik Valéria napisał:
> [...]
    > obraźliwych
    > rzeczy na czyjś temat i chęć podania przez autora dokładnych danych

    ollllllllllllllll jeeeeeeeee babe :D glupota nie zna granic [nie powiem
    czyja bo pewnie znow obraze czyjs majestat ;) ] :D

    wysoce obrazliwych... YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAH!!! a nie myslalas nad
    tym by jednak sie zaczac leczyc? buhahhahhaa

    a czego bys oczekiwala? zaprzestania? przeprosin? przeprosic ma ktos za
    co? za to ze zyjesz i jestes tego kogos zdaniem najbardiej beznadzijnym
    stworznieniem jakie ten swiat nosi? a moze zadoscuczynienia? buhahahha
    az tak biednie i niedopieszczenie sie masz? :D

    buhahhahha babe i ty masz tytul dr? chyba taki z kropka malenka buhahhahha

    no imposible rehehhehehhe :D

    a moze jednak sprawa za nekanie tego kogos pojawi sie w sadzie jesli nie
    skonczysz z takimi wyglupami? ;)

    to bylem ja- jarzabek :D buahhaha

  • 7. Data: 2004-09-16 08:21:16
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarzabek" <jarzabek@spcim_gorny.oraz.kij_ci_w_oko.pl> napisał

    > ollllllllllllllll jeeeeeeeee babe :D glupota nie zna granic [nie powiem
    > czyja bo pewnie znow obraze czyjs majestat ;) ] :D

    Co to ma byc za tekst ?

    Hmm co dwa zdania przerywnik w rodzaju: "buahahaha",
    "rhehehehe" - to oznaczaloby, ze cierpisz na wyjatkowo
    paskudne omany. Sadze, ze jest to uwarunkowane
    problemami natury emocjonalnej z domieszka skazy
    z pogranicza urojen seksualnych. LOL.

    Ze tez takie indywidua chodza po tej planecie.

    P.

  • 8. Data: 2004-09-16 15:06:18
    Od: jarzabek <jarzabek@spcim_gorny.oraz.kij_ci_w_oko.pl>

    buhahaha lol :D nie moge :D aaaaaaaaaaaaa glupaaaaawaaaaaaaaaa :D

    a ty slonce to tak zawsze sie wpieprzasz miedzy wodke a zakaske? :D
    kolejny przejety losami 'ucisnionej istostki' :D normalnie nie moge jak
    widze takie klony lol^2 twe pojmowanie natury ludzkiego umyslu poraza
    chlopie ;) wiecej takich domoroslych psychoanalitykow a domy wariatow
    beda sie mnozyly jak grzyby po deszczu buhahhaha

    ps. babe no nie moglem nie napisac tutaj i posmiac sie turlajac ze
    smiechu ;) wybacz mi buhahahha