  • 1. Data: 2004-09-15 14:53:53
    Temat: Czy ktoś mi powie o so chłodzi??
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Jak zareagaopwać na zapis w umoiwe, jeśli to ja jestem licencjonodawcą na
    oprogramowanie:
    ------
    W przypadku uiszczenia opłaty licencyjnej, o której mowa w ust. 2 powyżej
    Licencjodawca zobowiązuje się, że nie wypowie niniejszej umowy licencyjnej.
    W przypadku naruszenia niniejszego zobowiązania Licencjodawca będzie
    zobowiązany do zwrotu opłaty licencyjnej w całości w terminie 14 dni od dnia
    złożenia Licencjobiorcy oświadczenia w wypowiedzenia umowy pod rygorem jego
    bezskuteczności
    -----
    z gry dziękuje za pomoć.

    Gali.