  • 11. Data: 2002-10-24 09:52:36
    Temat: Re: Facet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ap5i2e$hg8$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > nawet podatku dochodowego i VAT-u. Przez kolejne miesiace facet obiecywal
    ze
    > zaplaci, ale na obietnicach sie skonczylo. Pewnego dnia telefony firmy
    > przestaly odpowiadac.
    > Teraz pytanie - co moge teraz zrobic? Interesuja mnie tylko mozliwosci
    > legalne ;)
    > Kwota faktury jest nieduza - ok 600 zl netto.
    >
    > Sprawa jest o tyle utrudniona, ze facet prowadzil firme w Warszawie, mial
    ja
    > zarejestrowana w wynajmowanym mieszkaniu nalezacym do wspolnika.

    Po pierwsze trzeba wyjasnic co tojest wspolnik w przypadku jednoosobowae
    jdzilalnosci.
    jesli jest to dzialanosc prowadzona w formie s.c. to wspolnicy odpowiadaja
    solodarnie
    za zobowiazania spolki.
    jesli ten wspolnik jest "nielegalny", to prowadzacy DG odpoiwada za SWOJE
    dlugi
    rowniez jesliz aprzestanie dzialalnosci.
    No chyba, ze to "osoba" to jednoosobowa spolka Z O.O.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-10-24 16:26:58
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> napisał:
    >Sprawa jest o tyle utrudniona, ze facet prowadzil firme w Warszawie, mial ja
    >zarejestrowana w wynajmowanym mieszkaniu nalezacym do wspolnika.
    Scigaj wiec wspolnika lub sprawdz w Urzedu Gminy adres drugiego.

    Artur Golański

  • 13. Data: 2002-11-21 19:46:01
    Od: Krzysztof Kowalski <n...@k...net.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2002 09:41:30 +0200, "Marcin" <e...@i...pl>
    napisał(a):

    Witam

    A ja proponuje jednak powalczyc o te 600pln poprzez komornika.
    Fakt nie jestem z warszawy i ostatnio nie ja, ale moi wspolnicy
    meczyli sie o fakture na 100pln od frmy ktorej juz nie ma ale dalo
    sie! Twalo to 5 miesiecy ale to jest mozliwe jak najbardziej.

    Pozdrawiam
    angax