  • 1. Data: 2006-03-24 11:52:33
    Temat: European City Guide!!!!!!
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Witam
    Jesli ktos mial z tym doczynienia to nie ma sesnu rozpisywac sie o co
    chodzi, pytanie tylko czy ZAPLACIL?? czy tez nie

    --
    pozdro
    KTM 620 LC4

  • 2. Data: 2006-03-24 17:37:53
    Temat: Re: European City Guide!!!!!!
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "szmergiel"
    > Witam
    > Jesli ktos mial z tym doczynienia to nie ma sesnu rozpisywac sie o co
    > chodzi, pytanie tylko czy ZAPLACIL?? czy tez nie

    Chodzi o tych co reklamuja "za darmo" drobnym druczkiem za jedyne 800 euro
    rocznie?

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2006-03-25 07:44:46
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    > Chodzi o tych co reklamuja "za darmo" drobnym druczkiem za jedyne 800 euro
    > rocznie?

    Tak, o tych chodzi, szukam kogos kto wtopil niestety tak jak ja i czy
    zaplacil czy nie

    --
    pozdro
    KTM 620 LC4

  • 4. Data: 2006-03-25 13:05:18
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "szmergiel" napisał

    > Tak, o tych chodzi, szukam kogos kto wtopil niestety tak jak ja i czy
    > zaplacil czy nie

    Wiem, ze kiedys piali w krakowskiej prasie o nich lub podobnej firmie
    (pewnie tej samej pod inna nazwa) i byly wywiady z firmami, ktore daly sie
    nabrac. Pamietam, ze wsrod poszkodowanych (na wlasne zyczenie niestety) byl
    Salon i serwis seata Kaczmarczyka.

    --
    dropzone