  • 1. Data: 2006-03-24 10:35:21
    Temat: Troche nie rozumiem - handel spolkami
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam

    Szwendam sie tak po sieci i widze: kupie sp. zo.o, oze byc zadluzona,
    uspiona, etc.
    Niech mi ktos wyjasni: gdzie tu biznes?

    Przeciez jesli spolka ma zadluzenie, to trzeba je splacic, a przeciez
    zadluzenie bywa wieksze niz potrzebne do zalozenie zoo 50 kpln.

    Jeszcze raz pytanie: gdzie tu biznes?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2006-03-24 21:25:05
    Temat: Re: Troche nie rozumiem - handel spolkami
    Od: "ak" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przeciez jesli spolka ma zadluzenie, to trzeba je splacic, a przeciez
    > zadluzenie bywa wieksze niz potrzebne do zalozenie zoo 50 kpln.

    Chcesz naprawdę wiedzieć?
    Kupujesz spółkę istniejącą, z wpisami do KRS, itd., nie zmieniasz nic w
    rejestrach (albo wpisujesz jakiegoś bezdomnego słupa), nawiązujesz współpracę
    z kilkoma podmiotami, płacisz w terminie za pierwsze dostawy towaru (tak na
    10.000 zł każda), po czym jako spółka ciesząca się renomą - długo istniejąca i
    płacąca swoje zobowiązania - bierzesz na przedłużony termin płatności towar za
    200.000 zł i znikasz...
    Ponieważ wszędzie przedstawiasz się nazwiskiem poprzedniego prezesa (a nikt
    przecież nie żąda od Prezesa spółki okazania dowodu osobistego), albo
    wszystkie papiery są na słupa, a sam występujesz w charakterze pełnomocnika
    pod zmyslonym nazwiskiem - moga szukac wiatru w polu, skoro nawet nie wiedzą,
    jak się naprawdę nazywasz...
    Oczywiście to tylko najordynajniejszy przekręt. Inne są bardziej subtelne, z
    obrotem fikcyjnymi fakturami i wyłudzeniami podatku czy praniem pieniędzy...
    Mozesz tez np. wykorzystywać spółkę do wyłudzeń kredytów czy handlu lewymi
    zaświadczeniami o zatrudnieniu - na to jest teraz duży popyt.
    Chodzi o to, że wchodząc w istniejącą spólkę - masz szansę ukryć swoją
    prawdziwą tożsamość, i robic przekręty na konto poprzednich wspólników czy
    słupów spod budki z piwem.

  • 3. Data: 2006-03-24 21:35:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    MarcinJM wrote:
> [...]
    >
    > Przeciez jesli spolka ma zadluzenie, to trzeba je splacic, a przeciez
    > zadluzenie bywa wieksze niz potrzebne do zalozenie zoo 50 kpln.

    Szybciej jest kupić spółkę niż rejestrować nową od zera. A zatem,
    szybciej można zacząć spółką zarabiać.