  • 21. Data: 2004-04-24 06:13:01
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Fri, 23 Apr 2004 21:25:03 +0200, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
    napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo kazdy klient posiada haslo abonenckie, ktore we wlasnym interesie chroni,
    > podobnie jak pin od telefonu czy pin od karty bankomatowej.
    >
    > HaNkA

    Ale hasło abonenckie nie potwierdza jakiej zmiany dokonałaś. A gdy po
    zmianie się rozmyślisz?
    Zapewne nagrywają rozmowy.
    Ale w tym przypadku pytanie - czy nagrana rozmowa może stanowić dowód ?
    --
    Mieczysław
    ----

  • 22. Data: 2004-04-24 08:28:47
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>

    > Znowu odwołam się do Idei bo w Erze miałam tylko slużbowy i nie
    zalatwiałam
    > zadnych spraw, jeśli wiec jest tam inaczej to sorki. W Idei wystarczy
    > wiedzieć na kogo telefon jest zarejestrowany i znać hasło abonenta aby
    > dokonać wszelkich działań.

    No właśnie w tym problem, że brat NIE ZNAŁ hasła ! co już wiemy. Tak więc
    nie był w stanie dokonać zmian.

  • 23. Data: 2004-04-24 10:09:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Szkudlarz" <N...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:c6adr5$qm9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Ja bym ich poinformował, że z chwilą rozwiązania umowy tj. 1 listopada
    2003 r. wyrzuciłem kartę wraz z innymi dokumentami (był tam PIN) i nie
    wiem kto dzwonił. Ja z nimi umowy już nie mam.

  • 24. Data: 2004-04-24 15:56:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, Mieczyslaw wrote:
    [...]
    >+ Ale w tym przypadku pytanie - czy nagrana rozmowa może stanowić dowód ?

    "a dlaczego by nie" ?
    W końcu taką praktykę stosują również banki. Jakby praktyka
    sądowa wykazała iż takie nagranie jest bezwartościowe to
    pewnie by już technologię zmienili :)

    pozdrowienia, Gotfryd