  • 21. Data: 2004-09-27 13:48:13
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Przed chwila pisałeś że "usługa to usługa i co kogo rejestracje
    > obchodzą". Zastanów się: KOMU mają coś pokazywać, skoro NIE
    > rejstrowałeś numeru ??

    a moze posiadaczkowi karty ??? to chyba logiczne

  • 22. Data: 2004-09-27 13:52:02
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Skąd operator ma wiedzieć że np. nie kupiłeś telefonu OD KOGOŚ
    > i chcesz sobie sprawdzić JEGO rozmowy ? Bo TY wiesz że to
    > "zawsze był twój" telefon ??
    > Wrrr....

    nie ma systemu doskonalego.. kurde.. TP daje billing nawet jesli kots
    wynajmuje mieszkanie razem z telefonem.. billing dotyczny numeru i TP gowno
    obchodzi kto z niego dzwonil.. wiec i w takim przypadku billing dotyczy
    numeru a ew. sprzedaz tel razem z simem moze oznaczac domyslna zgode na
    pelne uzytkowanie lacznie z billingiem.. ktroy w takim przypadku spokojnie
    mozna by zastrzec jesli ktos sobie tego nie rzyczy..
    w ogole nie widze problemu... tym bardziej ze wg. mnie nie rozwiazanie tego
    jest problemem, gdyz to lamanie prawa przez operatora i mozliwosc naduzyc

  • 23. Data: 2004-09-27 13:52:50
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    boshe.. od lat juz tak nie jest !!! ludzie piszcie jesli wiecie o czym
    piszecie

  • 24. Data: 2004-09-27 13:56:58
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    numer dziala bez rejestracji .. biora za to pieniadze wiec musza rowniez
    zajac sie jego obsluga w postaci reklamacji.. usluga to usluga...

  • 25. Data: 2004-09-27 13:58:46
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Dobra.. nikt nie wie jak ten przepis wyglada.. tak czy inaczej dzieki za
    dobre checi i uwagi na czym polegaja tel na karte ;))))))))

  • 26. Data: 2004-09-27 14:06:24
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Cześć!
    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Olalismy to pierwszy raz ;) ale robi sie tak coraz czesciej. Malo tego
    > telefon potrafi zjesci po kilka zl za 1 smsa ?

    Może mieszkasz w pobliżu granicy w wchodzisz w roaming
    a jest on domyślnie włączony w Tak Tak

    Adam

  • 27. Data: 2004-09-27 15:51:21
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > boshe.. od lat juz tak nie jest !!! ludzie piszcie jesli wiecie o czym
    > piszecie

    Jak bys czytal dokladnie to bys wyczytal, ze nie wiem jak jest w tej
    chwili bo juz dawno z ta siecia nie mam nic wspolnego. A fakt ze tak
    robili jest faktem... W ten sposob zarobili na ludziach nie male pieniadze.

    Co do ciebie kolego to poczytaj netykiete, bo nie masz o niej pojęcia, a
    sam posty na grupy piszesz...

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 28. Data: 2004-09-27 17:03:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 12:15:41 +0200, "Robcio" <r...@i...pl>
    wrote:

    >Tylko moze ktos z Was wie czy i dlaczego (podstawa prawna) mam prawo do
    >billingu polaczen powiedzmy za ostatni miesac razem z data i suma
    >doladowania.
    IMHO:
    1) Rejestracja
    2) Zlozenie reklamacji na kwote okolo ... zl pobranych nieslusznie z
    konta (karty).

    Era sprawdzi i jak Ci uzna to odda kase na karte, a jak nie uzna to
    bedzie musiala napisac dlaczego nie uznaje. Ale musi wiedziec do kogo
    ma pisac dlatego GOTO 1!

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 29. Data: 2004-09-27 17:05:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 12:32:37 +0200, "Robcio" <r...@i...pl>
    wrote:

    >dla budek tez sa rejestrowne polaczenia i jesli budka cie "oszuka" to mozna
    >to reklamowac
    Potwierdzam. Sam niegdys reklamowalem gdy zjadalo zetony co 3 minuty
    zamiast co 6 minut (po godz. 22 - to bylo swiezo po wprowadzeniu
    taryfikacji nocnej co 6 minut). Reklamowalem 2 zetony, dostalem 10. A
    i tak nie naprawili, bo pozniej reklamowalem kolejne 2 i dostalem 5 :)
    Wowczas naprawili taryfikacje :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 30. Data: 2004-09-27 17:07:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 15:24:21 +0200, SebOLO <p...@b...spamu.pl>
    wrote:

    >W innych sieciach odliczaja VAT tylko za to co do tej pory
    >wykorzystales(za rozmowy czy smsy ktore juz wyslales), natomista w erze
    >płacisz Vat na wstepie choc moze przez najblizszy miesiac jeszcze bys tych
    >pieniedzy nie wydal - i zgadnij kto na tym zarabia?
    Zarobek w tej sytuacji byl taki sam w Erze jak w innych sieciach.
    Niewazne czy konto doladowalo Ci o 100 zl brutto i sciagalo brutto czy
    o 81 zl netto i sciagalo netto. Tak czy owak Twoje 100 zl brutto
    lezalo na koncie bankowym operatora. A czy na Twoim wirtualnym koncie
    abonenckim bylo brutto, netto czy w dolarach - to nie mialo zadnego
    znaczenia(!) Operator i tak juz mial *cala kwote brutto* u siebie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?