  • 1. Data: 2004-09-27 04:52:24
    Temat: czy mozna miec 2 dzialalnosci ?
    Od: "palik" <n...@t...pl>

    Witam, mam pytanko, czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze, i jedna
    rozliczac na zasadzie ksiazeczki przychodow i rozchodow, a drugą w vacie???

  • 2. Data: 2004-09-27 09:23:47
    Temat: Re: czy mozna miec 2 dzialalnosci ?
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "palik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pytanko, czy mozna miec 2 dzialalnosci gospodarcze, i jedna
    > rozliczac na zasadzie ksiazeczki przychodow i rozchodow, a drugą w
    vacie???
    moim zdaniem nie, gdyz forma uproszczona w PIT wymaga brak dochodow innych
    zrodel. Zapytaj na pl.soc.prawo.podatki, lub w US (zapytanie do naczelnika
    US w trybie art.14 ordynacji podatkowej - musi ci odpowiedziec, aczkolwiek
    informacja nie jest wiazaca).

    p.
    W,

  • 3. Data: 2004-09-27 13:38:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Wirtualna wrote:

> [...]
    >+ vacie???
    >+ moim zdaniem nie, gdyz forma uproszczona w PIT wymaga brak dochodow innych

    Co to jest "formna uproszczona w PIT", czy w razie prowadzenia
    owej "formy uproszczonej" jednoczesne dochody z pracy, najmu,
    odsetek (bankowych - to co że ryczłtem i bank ściąga, źródło
    jak każde inne !), praw autorskich itp. jest karalne - a jak
    nie to co znaczy "wymaga" ???
    Ufff.. !

    A odpowiedź już dostał. Chyba na .podatki (od Maddy :)).
    Może sobie S.C. z kimś dodatkowo założyć jak chce, będzie miał
    "2 działalności" (tylko jak sobie wspólnika dobierze tak się wyśpi).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)