  • 11. Data: 2004-09-27 10:15:41
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Prosze Was.. wiem ze kantuja bo widze, ktos sie systemem bawi i jest
    balagan.
    Tylko moze ktos z Was wie czy i dlaczego (podstawa prawna) mam prawo do
    billingu polaczen powiedzmy za ostatni miesac razem z data i suma
    doladowania.
    Z gory dzieki
    robert

  • 12. Data: 2004-09-27 10:16:48
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > Bo to ERA - najbardziej oszukancza siec w kraju... Tylko i wylacznie Era
    > stosowala przez dlugi czas takie praktyki - pobierali z gory pieniadze
    za
    > jeszcze nie wyslane SMS'y. Takie sa fakty. Faktem jest rowniez, ze kiedy
    > Erze kupowalo sie kupon np. za 25 zloty to konto doladowywane bylo o 18
    > czy 19 zloty. Od razu odliczali Vat. Nie wiem jak jest w erze w tej
    chwili
    > poniewaz juz bardzo dawno temu podarowalem sobie te siec...

    no i co z tego że odliczali VAT, a niby w innych sieciach jak jest??

  • 13. Data: 2004-09-27 10:26:04
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tylko moze ktos z Was wie czy i dlaczego (podstawa prawna) mam prawo do
    > billingu polaczen powiedzmy za ostatni miesac razem z data i suma

    według mnie nie masz, a jak zdzwonisz z budki telefonicznej to też się
    zwrócisz do TPSA o biling bo dzownileś z niej kiedyś tam? Przecież "tak
    tak" w sytuacji gdy sie niezarejestrujesz można traktować analogicznie jak
    wlasnie taką budkę telefoniczną.

    pozdr
    galis

  • 14. Data: 2004-09-27 10:32:37
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > tak" w sytuacji gdy sie niezarejestrujesz można traktować analogicznie jak

    tak. ale nie masz papierow na kupno budki ;)
    dla budek tez sa rejestrowne polaczenia i jesli budka cie "oszuka" to mozna
    to reklamowac i jesli z budki zadzwoni jakis bandzior to tez wiadomo z
    ktorej i gdzie.
    Wiec jesli kupilem telefon i on ma numer to dla tego numeru mam prawo do
    spisu polaczen i kosztow za karte ktora rowniez kupilem. Wiec co mam robic
    ??? Pozwolic by oszustwa uszly im plazem ?? Przeciez to zwykle
    zlodziejstwo... Jesli kupuja cos w sklepie i to nie dziala to chyba nalza
    sie jakies wyjasnienia, prawda ? i nie sa wazna zadne gwarancje, rejestracje
    itp.. bo takie sprawy sa uregulowane ustawami ew. kodeksem karnym
    (kradziez).
    Jesli przychodze z telefonem to jest on moj bo nie ma na niego papierow i
    mam prawo do wgladu w swoje wydatki, prawda ??? No kurcze jakas logika chyba
    w tym istnieje ?

  • 15. Data: 2004-09-27 11:31:37
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.pl> napisał:

    > Bo to ERA - najbardziej oszukancza siec w kraju...

    kazdy ma telefon u jakiegos operatora i zawsze znajda sie argumenty na
    to, ze operator jest zly. jeden bardziej, drugi mniej, wiec daruj sobie
    takie gadki - tym bardziej, ze... a szkoda gadac...

    --
    Psychik

  • 16. Data: 2004-09-27 11:36:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co jest w Erze?
    > Głupoty piszecie Przemysławie i tyle.
    > W Tak-Taku masz naliczanie 'online' i w wartościach brutto - bez dwóch
    > zdań. Nie ma jakiegoś sumowania SMSów czy też kumulowania - to byłoby
    > ograniczanie - bo nie mam zamiaru np wysyłać kolejnych SMSow tylko
    pogadać
    > z kimś i dlaczego niby operator miałby mi blokować możliwość rozmowy?

    sluchaj Panie Herbi, kiedy ja uzwyalem TAK TAKA to tak bylo, (kilka lat
    temu)
    jezeli teraz juz tak nei jest ro znaczy ze zmienili a nie ze ja glupoty
    gadam.
    Glupoty bym gadal gdyby niegdy czegos takiego nie bylo.

    P.

  • 17. Data: 2004-09-27 11:39:48
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > gadam.
    > Glupoty bym gadal gdyby niegdy czegos takiego nie bylo.

    prosilem o konkrety, jesli sie czegos nie wie to lepiej nie pisac bo to
    marna pomoc a jedynie mieszanie. Moze o to mu chodzilo

  • 18. Data: 2004-09-27 13:24:21
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > no i co z tego że odliczali VAT, a niby w innych sieciach jak jest??

    W innych sieciach odliczaja VAT tylko za to co do tej pory
    wykorzystales(za rozmowy czy smsy ktore juz wyslales), natomista w erze
    płacisz Vat na wstepie choc moze przez najblizszy miesiac jeszcze bys tych
    pieniedzy nie wydal - i zgadnij kto na tym zarabia?

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 19. Data: 2004-09-27 13:39:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Robcio wrote:

    >+ a wiecie moze jak to prawnie wyglada ???
    >+ glownie chodzi o biling ? czy musza go pokazac czy nie ? raczej czarno na
    >+ bialym powinno widac co sie stalo...

    Przed chwila pisałeś że "usługa to usługa i co kogo rejestracje
    obchodzą". Zastanów się: KOMU mają coś pokazywać, skoro NIE
    rejstrowałeś numeru ??
    Chcesz sobie MÓJ numer obejrzeć ?? A paszoł... !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2004-09-27 13:43:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Robcio wrote:
    [...]
    >+ Wiec jesli kupilem telefon i on ma numer to dla tego numeru mam prawo do
    >+ spisu polaczen i kosztow za karte ktora rowniez kupilem.

    Skąd operator ma wiedzieć że np. nie kupiłeś telefonu OD KOGOŚ
    i chcesz sobie sprawdzić JEGO rozmowy ? Bo TY wiesz że to
    "zawsze był twój" telefon ??
    Wrrr....

    pozdrowienia, Gotfryd