  • 1. Data: 2004-09-27 00:46:34
    Temat: mandat karny
    Od: "punto" <p...@d...pl>

    Witam, nie wiem czy piszę na własciwą grupę z tym problemem. Mianowicie
    kilka dni temu policja wręczyła mi mandat za przekroczenie prędkości. Jako,
    że obecnie jestem spłukany, na razie mam zamiar go nie spłacic. Czy ktoś
    orientuje sie w jaki sposób obecnie ściagają pieniadze od ludzi, którzy nie
    płacą? Słyszałem coś o urzędzie skarbowym, czy są z tym związane jakieś
    dodatkowe koszta? Co jeśli ktoś nie ma nadpłaty podatku z której mogliby to
    ściągnąć?

    LINUX is sexy:
    who | grep -i blonde | date; cd ~; unzip; touch; strip; finger; mount; gasp;
    yes; uptime; umount; sleep

  • 2. Data: 2004-09-27 06:56:20
    Temat: Re: mandat karny
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "punto" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacą? Słyszałem coś o urzędzie skarbowym, czy są z tym związane jakieś
    > dodatkowe koszta? Co jeśli ktoś nie ma nadpłaty podatku z której mogliby

    w pierwszej kolejności dostaniesz wezwanie (koszty około 8-10zł)
    a potem jak nie zapłacisz to komornik sie u ciebie zjawi lub jeśli podałęś
    nr rachunku bankowe w US to ściągną kwotę z konta.

    pozdr
    galis

  • 3. Data: 2004-09-27 08:11:12
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > w pierwszej kolejności dostaniesz wezwanie (koszty około 8-10zł)

    ja nigdy nie placilem od reki-zawsze brak kasy, koszt po roku jest taki sam
    jakbym zaplacil przelewem czyli 3zl (w przypadku mandatow 50-100 zl).
    najpierw przychodzi wezwanie do domu i US, zeby sie skontaktowac. ostatnio
    wypadlo mi to calkiem z glowy, i pan
    z us przyszedfl do mnie osobiscie po mandat 50 zl + 3 zl koszta
    egzekucyjne:)
    a zglaszaja sie wlasnie po roku pod koniec okresu podatkowego-przynajmniej u
    mnie tak bylo.

    pzdr
    Anax