  • 1. Data: 2009-02-04 16:48:06
    Temat: Enea - jest sens reklamowac
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Pracownik Enea co dwa miesiace przychodzi spisywac liczniki.Ostatnio byl na
    poczatku grudnia no i dzis.
    17 stycznia byla podwyzka cen pradu. Automat proporcjonalnie rozliczyl
    zuzycie pradu do 17.01 i od 18 do dzis, chociaz wiadomo ze zuzycie pradu w
    grudniu jest chyba najwyzsze w roku, dodatkowo przez polowe stycznia nie
    bylo nikogo w mieszkaniu.
    Przez to proporcjonalne rozliczenie wiecje kWh wyszlo w okresie po 17.01 niz
    bylo rzeczywiscie. Pal licho jakby rachunek byl za cirka 100zł, jak jest
    dziesiec razy wyzszy to wydaje mi sie ze ekstra zaplace kilkadziesiat
    zlotych.
    Jest sens reklamowac rachunek? Prawdopodobnie zona spisala licznik 18.01.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-04 18:28:27
    Temat: Re: Enea - jest sens reklamowac
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zlotych.
    > Jest sens reklamowac rachunek? Prawdopodobnie zona spisala licznik 18.01.

    we WRO mozesz sobie zadzwonic ze stanem licznika i dostajesz rachunek na
    bazie swojego odczytu

    wiec jak wiesz, ze jest podwyzka to dwonisz i po temacie

    Icek

  • 3. Data: 2009-02-05 06:50:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a w Enea jest nawet formularz na www do tego celu i nawet to działa !