  • 21. Data: 2010-08-11 11:10:04
    Temat: Re: Emeryci i renciści nie będą mogli dorabiać
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-08-2010 o 11:57:20 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > A jak będą chwilowo bezrobotni, albo ciężko zachorują, albo spotka ich
    > "radosna niespodzianka" w postaci nieplanowanej ciąży (podobno 3/4 ciąż
    > w Polsce jest nieplanowana) to nie sięgną po oszczędności?

    Czyli jak ciężko zachoruję to nie mogę sięgnąć po oszczędności
    bo Maddy to się nie widzi :) ?
    A co do ciąż - lepiej się ciesz że 3/4 jest nieplanowana,
    bo współczynnik rozmnażalności mamy coś koło 1,3 i gdyby jeszcze to ściąć
    to Allah by tu zamieszkał już w kolejnej w tej pięciolatce.

    > Fantasta, to nie ulega wątpliwości.

    > Szansa uzbierania takiego kapitału przez _większość_ obywateli jest
    > bliska zeru.

    Może tak, może nie. Natomiast twardym faktem jest to, że takie OFE robią
    kokosy
    na prowizjach kupując w zamian obligacje skarbu państwa i tym podobne
    pewności,
    i chyba jest oczywistym, że nie o przyszłych emerytów tu chodzi.

    Także jak już rozmawiać, to nie o deklaracjach tylko o rzeczywistości
    - po czynach ich poznacie.

    --
    Tomek

  • 22. Data: 2010-08-11 11:48:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maddy pisze:

    > I bÄ?dzie jeszcze przez dĹ?ugie lata.

    Nieprawda. Wcale nie będzie tak przez długie lata. Niedługo braknie
    pieniędzy.

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2010-08-11 12:35:07
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-11 12:02, Przemysław Bernat pisze:

    > A tu, zgoda w całej rozciągłości.

    Też się dopiszę z przyklaskiem.
    Wychodzi na to, że "państwo", to niepożądana organizacja przestępcza
    łupiąca bez pardonu naród żyjący na tym terytorium.
    Patriotyzm, to szkodliwa indoktrynacja każąca (zwłaszcza młodym) ludziom
    "weź karabin i idź zabijać i dać się zabić, abyśmy to _MY_ mogli nadal
    łupić ten kraj".
    Czy ktoś może może wskazać jakiś pozytyw wynikający z istnienia 3RP?
    Czy robi Wam jakąś różnicę jakie logo widnieje na urzędowych
    pieczęciach, albo czyje portrety wiszą w ambasadach?

    Co do przywołanego w wątku hasła S-F (że to niby system bankowy może
    pierdyknąć), to czy system tego p...go "państwa" jest bardziej odporny?
    A tego hiperpaństwa, mafii określanej jako UE? Kto nam da gwarancję, że
    tusek albo inny namiestnik nie oświadczy "rozpirzyliśmy kasę na posady
    dla pociotków naszych partyjnych kolesiów, więc emerytur nie będzie"?
    Ludzie - bierzcie kurna swój los we własne ręce, a tę bandę
    powywieszajcie na latarniach. (vide Caucescu) Może wtedy następni będą
    się trochę bali i nie będą grabić tak bezczelnie.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-08-11 12:43:13
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 14:35:07 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Też się dopiszę z przyklaskiem.
    > Wychodzi na to, że "państwo", to niepożądana organizacja przestępcza
    > łupiąca bez pardonu naród żyjący na tym terytorium.

    Widzisz jakieś pozytywy z tego, że to właśnie państwo wypłaca emerytury? Bo
    na razie, to wygląda na to, że dziura budżetowa zostanie zatkana z kasy
    zajumanej OFE.

> [...]
    > powywieszajcie na latarniach. (vide Caucescu) Może wtedy następni będą
    > się trochę bali i nie będą grabić tak bezczelnie.

    Sorry, ale zgubilem się gdzie się kończy ironia.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 25. Data: 2010-08-11 13:44:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.08.2010 11:18), Przemysław Bernat wrote:
    > choć trudno nazwać uczciwą konkurencją istnienie na
    > rynku pracy ludzi, którzy mizerny, ale jednak byt maja już zapewniony, a
    > pracują, by sobie dorobić. Inni pracują by utrzymać rodzinę,

    No bo taki emeryt Panie to sobie dorabia żeby na Seszele jeździć. Cóż za
    nieuczciwość.

    p. m.

  • 26. Data: 2010-08-12 05:59:44
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Obecnie - z składanego przeciętnie w ciągu 25 lat.
    > W przypadku służb mundurowych, może to być nawet 5 lat.

    Nieprawda emerytury mundurowe nie są wypłacane przez ZUS!!!!!!!

  • 27. Data: 2010-08-12 06:06:18
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Nieprawda. Wcale nie będzie tak przez długie lata. Niedługo braknie
    > pieniędzy.

    Kolejna bzdura powtarzana za GW.
    Od 2014 r ZUS bedzie wypłacał nowe emerytury które będą mniejsze o 50% od
    dzisiejszych, a składki będzie pobierał jak pobiera. To znaczy że z każdym
    rokiem sytuacja finansowa ZUS bedzie sie poprawiała.

  • 28. Data: 2010-08-12 06:12:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Danusia pisze:
> [...]
    > dzisiejszych, a składki będzie pobierał jak pobiera. To znaczy że z każdym
    > rokiem sytuacja finansowa ZUS bedzie sie poprawiała.

    Danusiu, a w czym przeczy to zdaniu "Niedługo braknie
    pieniędzy"?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-08-12 08:07:18
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Danusiu, a w czym przeczy to zdaniu "Niedługo braknie
    > pieniędzy"?

    We wszystkim. Ty piszesz że braknie pieniędzy, a ja że z każdym rokiem
    pieniędzy bedzie więcej. Chyba że przez niedługo rozumiesz kilka
    najbliższych lat - co wtedy oczywiście jest nieprawdą.

  • 30. Data: 2010-08-12 09:34:23
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 12 Sie, 10:07, "Danusia" <j...@w...pl> wrote:
    > We wszystkim. Ty piszesz że braknie pieniędzy, a ja że z każdym rokiem
    > pieniędzy bedzie więcej. Chyba że przez niedługo rozumiesz kilka
    > najbliższych lat - co wtedy oczywiście jest nieprawdą.

    Też nieprawda. Pieniędzy nigdy nie braknie bo w ostateczności się je
    dodrukuje jak sie nie da sciagnac podatkami