  • Data: 2010-08-11 07:24:23
    Temat: Emeryci i renciści nie będą mogli dorabiać
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zastanawia mnie pewna rzecz. Rząd chce doprowadzić do tego, aby emeryci
    i renciści nie mogli dorabiać do, i tak głodowych, emerytur i rent.
    Jednak przeglądając Ustawę Konstytucję RP znalazłem zapis, który
    stanowi: art. 32 pkt. 2 " Nikt nie może być dyskryminowany w życiu
    politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny."
    Wiadomym jest, że wprowadzenie takiej ustawy będzie sprzeczne z
    Konstytucją. Czy w Naszym rządzie, naprawdę, zasiadają ludzie, którzy
    konstruując taką ustawę nie mają zielonego pojęcia o tym, że jest ona
    sprzeczna z Konstytucją RP?
    --
    Piotr Zawiły