  • 1. Data: 2005-12-19 19:34:53
    Temat: Elou!
    Od: Agnieszka <a...@i...pl>

    Cześć Oluś!
    Mam nadzieję, że dotarliście wczoraj bezpiecznie do domku. Wieczorem był
    na trasie istny kulig :>
    Przesiedziałam na wykładach do końca. Było bardzo mało osób w niedzielę.
    Kolasiński z europejskiego puścił listę dla chętnych na zdawanie tego
    przedmiotu ustnie. Zaproponował, żeby przychodzić do niego na dyżur i
    zdawać.
    Jednego natomiast powinnaś żałować: wyobraź sobie, wychodzę wczoraj z
    uczelni, śnieguuuu nasypało... koniec świata! A tu patrzę, a koło
    swojego samochodu (nota bene całkiem zajebistej toyoty czy opla - nie
    przyjrzałam się) kolęduje nasz ulubiony prof. Lubiński i omiata go
    miotełką. Ola, jaką on miał minę!!!! Postaram Ci się ja zademonstrować
    przy najbliższej okazji! Stanęłam sobie z boku i tak sobie pomyślałam:
    Tak, panie Prof., wobec zimy wszyscy jesteśmy tacy sami. :))))
    Tym optymistycznym akcentem kończę te parę słów. Kuruj sie Laseczko!
    Serdecznie pozdrawiam!

    A.