  • 21. Data: 2014-02-01 20:05:00
    Temat: Re: Elektrośmieci
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-01 13:30, hikikomorisan pisze:
    > Najwyrazniej potzebujesz nowego smartfona i nowy telewizor. Bez tego ani
    > rusz... ;D
    Byłem u sąsiada parę godzin temu i co widzę? W TV leci serial "Stawka
    większa, niż życie". Chyba faktycznie muszę kupić telewizor. Tyle
    nowości mnie omija.........
    Jacek

  • 22. Data: 2014-02-03 10:13:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Feb 2014, Jacek wrote:

    > Teraz panuje taki bełkot marketingowy, że gdyby cokolwiek z tego było prawdą,
    > to kilogramem nowego-lepszego proszku dałoby się wyprać ciuchy załogi z kilku
    > kopalń.

    Ta... nie ma komu ścigać przekręcania rzeczywistości.
    Formalnie prawo jest - kilka lat temu w Niemczech ichnia organizacja
    konsumencka zmusiła producenta klejów malarskich do eksperymentu
    sądowego celem sprawdzenia "danych reklamowych" (co śmieszniejsze,
    test z utrzymaniem 75kG na pędzlu przyklejonym klejem do tapet do
    sufitu się udał), jest lepsze niż kiedyś (był np. zakaz "reklamy
    porównawczej"), ale właśnie - sądzenie się kosztuje, więc gro
    kitu przechodzi bezkarnie.

    > Co gorsza, ten bełkot jest wszędzie, a najgorsze, że w polityce.

    A ci to sobie zapewnili, że "obietnice wyborcze" nie stanowią
    przyrzeczenia publicznego w rozumieniu 919 KC :>

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-02-03 13:18:47
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy takie żądanie firmy odbierającej odpady ma podstawy, czy to tylko
    > chciejstwo?

    Przykręć starą korbę albo pedały z roweru. Kto ci udowodni że w taki sposób
    właśnie nie prałeś w tej pralce :)))))

  • 24. Data: 2014-02-04 00:23:21
    Temat: Re: Re: Elektrośmieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Feb 2014, m...@g...com wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przykręć starą korbę albo pedały z roweru. Kto ci udowodni że w taki sposób
    > właśnie nie prałeś w tej pralce :)))))

    Powiedzą, że śmieci nie są "elektro".
    Konieczne jest jeszcze dynamo :>

    pzdr, Gotfryd