  • 1. Data: 2014-01-27 09:24:18
    Temat: KPA a świadek w postępowaniu.
    Od: plexus <5...@g...com>

    Witam,
    - mam kilka (pewnie trywialnych) pytań dotyczących postępowania wg KPA. Pytania
    dotyczą osoby świadka.
    1. Czy powołanie świadka musi mieć formę pisemną, chodzi mi o to, czy chcąc powołać
    świadka muszę się zwrócić do organu prowadzącego postępowanie na piśmie i czy ten
    organ informuje o tym powołaniu strony również na piśmie?
    2. Czy wniosek o powołanie świadka przez stronę należy uzasadnić?
    3. Czy strona może nie zgodzić się na powołanie jakiegoś świadka przez stronę
    przeciwną?
    4. Czy świadek może zadawać pytania stronom, lub nie pytany zgłaszać do protokołu
    swoje opinie? (innymi słowy: co może robić świadek niepytany?)

    Z góry dziękuję za odpowiedzi