  • 1. Data: 2003-12-11 23:44:09
    Temat: Egzekucja wyroku-grzywna (dosc pilne).
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Pracodawca nie respektuje prawomocnego wyroku Sadu Pracy i nie przywraca do
    pracownika do pracy. Pracownik chce wystapic z wnioskiem o wydanie orzeczenia o
    egzekucje wyroku. Czy w tym wniosku moze wniesc takze o zasadzenie grzywny od
    pracodawcy, np. 30tys.zl?

  • 2. Data: 2003-12-12 09:30:55
    Temat: Re: Egzekucja wyroku-grzywna (dosc pilne).
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Pilne!

  • 3. Data: 2003-12-12 10:00:56
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > egzekucje wyroku. Czy w tym wniosku moze wniesc takze o zasadzenie grzywny od
    Chodzi o art. 1050 KPC.

  • 4. Data: 2003-12-12 12:48:35
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o art. 1050 KPC.
    O wysokości grzywny decyduję sąd i nie może być ona wyższa niż 1000 zł.
    Wniosek możesz złożyć.

    Jeżeli sąd przywrócił Cię do pracy proponuję od czasu do czasu zgłaszać się
    do pracodawcy (ze świadkami i dyktafonem w kieszeni) deklarując gotowość do
    podjęcia pracy.
    W takim wypadku wynagrodzenie będzie Ci przysługiwać nawet jak nie kiwniesz
    palcem.

    Bronek

  • 5. Data: 2003-12-12 12:49:38
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > podjęcia pracy.
    > W takim wypadku wynagrodzenie będzie Ci przysługiwać nawet jak nie kiwniesz

    Codzilo mi o ukaranie pracodawcy poniewaz bezczelnie lekcewazy wyrok sadu.
    Chcialem zeby przeznaczyc te pieniadze na jakis cel charytatywny. Jesli chodzi
    o moja sprawe do zglosilem juz 4 razy pisemnie gotowosc i nic. Oddalem sprawe
    do PIP-u i prokuratury. Zlozylem takze wniosek do sadu o egzekucje (ale bez
    zadania grzywny).

  • 6. Data: 2003-12-12 13:01:40
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    sprawe
    > do PIP-u i prokuratury. Zlozylem takze wniosek do sadu o egzekucje (ale
    Widzę chłopie, że nieźle sobie radzisz.

    Bronek